ZMĚNA:
Ze zdravotních důvodů se představení MANŽELSTVÍ V KOSTCE v plánovaném termínu 6.1.2026 od 19:30 hod. (původně 12.11.2025) a v místě Studio DVA – Malá scéna, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 18.3.2026. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 16.1.2026.
Vracení vstupného
Platba vstupenek po internetu (i platba přes Edenred)
a/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Sodexo (Pluxee) - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Ze zdravotních důvodů se představení MANŽELSTVÍ V KOSTCE v plánovaném termínu 5.1.2026 od 19:30 hod. (původně 6.10.2025) a v místě Studio DVA – Malá scéna, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 15.2.2026. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 16.1.2026.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa! je nutné kontaktovat reklamační oddělení: reklamace@ticketportal.cz
2/ Platba vstupenek po internetu
a/ vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů byla akce HUDBA ENNIO MORRICONE KLAVÍRNÍ RECITÁL SE SMYČCOVÝM KVARTETEM, plánovaná na 29.03.2026 - a v místě KINO VESMÍR – OSTRAVA přesunuta na nový termín.
Nově se akce uskuteční dne 18.04.2026 OD 19:00.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 31.12.2025.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného Smluvního prodejního místa je nutné kontaktovat reklamační oddělení na adrese reklamace@ticketportal.cz .
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Pluxee-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: miluna@ticketportal.cz .
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení přátelé Ticketportal,
dovolujeme si Vás informovat, že z technických důvodů dochází u představení
WOW SHOW v termínech 16.02.2026, 13.02.2026 a 20.02.2026
ke změně času začátku konání.
Představení se nově uskuteční již od 20:00.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů byla akce FANTASY MOVIES SYMPHONY MUSIC EXPERIENCE, plánovaná na 05.02.2026 - a v místě SONO CENTRUM – BRNO přesunuta na nový termín.
Nově se akce uskuteční dne 31.01.2027 OD 19:00.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 14.01.2026.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného Smluvního prodejního místa je nutné kontaktovat reklamační oddělení na adrese reklamace@ticketportal.cz .
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Pluxee-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: miluna@ticketportal.cz .
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů byla akce FANTASY MOVIES SYMPHONY MUSIC EXPERIENCE, plánovaná na 23.01.2026 - a v místě DIVADLO HYBERNIA – PRAHA přesunuta na nový termín.
Nově se akce uskuteční dne 24.01.2027 OD 19:00.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 14.01.2026.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného Smluvního prodejního místa je nutné kontaktovat reklamační oddělení na adrese reklamace@ticketportal.cz .
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Pluxee-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: miluna@ticketportal.cz .
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vám oznámit, že akce HBK11 – HELL BOXING KINGS, která se měla konat v O2 areně dne 14.února 2026, byla pořadatelem akce zrušena.
Vstupné se od 17.12.2025 od 10:00h vrací dle tohoto schématu:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
- vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného Smluvního prodejního místa je nutné kontaktovat reklamační oddělení na adrese reklamace@ticketportal.cz
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny.O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Pluxee - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
- oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: miluna@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
- fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme Vám za pochopení, Tým Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů byl zápas USK PRAHA – PUMPA BASKET BRNO, plánovaný na 19.11.2025 - a v místě SPORTOVNÍ HALA FOLIMANKA přesunut na nový termín.
Zápas se nově uskuteční dne 15.01.2026 od 18:00.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 22.12.2025.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného Smluvního prodejního místa je nutné kontaktovat reklamační oddělení na adrese reklamace@ticketportal.cz .
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Pluxee-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: miluna@ticketportal.cz .
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se představení VÁŠNIVÝ PODRAZ v plánovaném termínu 2.4.2026 od 19:30 hod. a v místě Studio DVA divadlo - Malá scéna neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Vstupné se vrací:
Platba vstupenek po internetu
- elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení přátelé Ticketportal,
představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA – NEJVĚTŠÍ SHOW
plánované na 12.12.2025 a v místě Dělnický dům – Studénka
bylo bohužel z technických důvodů ZRUŠENO.
ŠTÍSTKO A POUPĚNKA na ticketportal.cz
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného Smluvního prodejního místa je nutné kontaktovat reklamační oddělení na adrese reklamace@ticketportal.cz .
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Pluxee - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: miluna@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL