ZMĚNA:
Z důvodu náhlé zdravotní indispozice jednoho z hlavních herců Národního divadla došlo dne 12.5.2024 ke změně představení. Místo plánovaného představení HAMLET bylo od 19:00 odehráno náhradní představení KYTICE.
Komu náhradní představení nevyhovovalo a inscenace se nezúčastnil, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 20.5.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Ze zdravotních důvodů se představení ŠAŠEK A SYN v plánovaném termínu 13.5.2024 od 19:00 hod. a v místě Studio DVA divadlo neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 4.11.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 31.5.2024.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Edenred)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Ze zdravotních důvodů se koncert KAREL PLÍHAL v plánovaném termínu 30.5.2024 od 19:00 hod. a v místě Divadlo Gong, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 26.9.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 28.6.2024.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Edenred)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se představení NOC NA KARLŠTEJNĚ v rámci Kultury pod hvězdami v plánovaném termínu 19.5.2024 od 20:00 hod. a v místě Letní kino, Chomutov neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
Platba vstupenek po internetu (i platba přes Edenred)
elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
Z provozních důvodů se představení NORMÁLNÍ DEBIL v plánovaném termínu 16.5.2024 od 19:00 hod. a v místě Divadlo Gong, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 20.10.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 30.5.2024.
Vracení vstupného
1/ Platba vstupenek po internetu
a/ Elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Z organizačních důvodů se muzikál BESTIÁŘ v plánovaném termínu 15.5.2024 od 19:00 hod. a v místě KC Semilasso, Brno neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 17.10.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Vyjádření pořadatele:
„Vážení diváci,
velmi se omlouváme, ale z organizačních důvodů jsme nuceni přeložit muzikál Bestiář ze středy 15. 5. 2024 na nový termín - čtvrtek 17. 10. 2024.
Vstupenky zůstávají v platnosti. Pokud se Vám nový termín nehodí, můžete nárokovat vrácení vstupného do pátku 24. 5. 2024 v místě zakoupení.
Děkujeme za pochopení.“
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 24.5.2024.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i Edenred)
Elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se koncert ŠTEFAN MARGITA - REŽ REŽ REŽ TOUR v plánovaném termínu 17.5.2024 od 19:30 hod. a v místě Scéna na Občanské plovárně v Praze neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Oficiální vyjádření pořadatele:
„Vážení zákazníci, bohužel vás musíme informovat o zrušení koncertu “Štefan Margita - REŽ REŽ REŽ TOUR”, který se měl konat 17. 5. 2024 na Scéně na Občanské plovárně v Praze. Z nenadálých technických důvodů nemůže být koncert realizován. Rádi bychom Vás ujistili, že vstupné vám bude vráceno v plné výši.
Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.
O novém termínu a místě konání koncertu vás budeme včas informovat.
Vaše Scéna na Občanské plovárně“
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto a Edenred)
a/ vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
Akce ŠTEFAN REPKA GORALS & FRANTA UHER - "ZDRAVÍM ŤA PRIATEL" TOUR 2024 se v plánovaném termínu 9.5.2024 od 18:30 hod. a v místě Dům kultury, Kyjov neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 31.10.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal