ZRUŠENO:
ze zdravotních důvodů se představení JSEM DOMA, ZLATO! v plánovaném termínu 2.2.2023 od 19:00 a v místě Divadlo Radka Brzobohatého, Praha neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení zákazníci,
vzhledem k přetrvávajícím zdravotním komplikacím zpěváka Ozzyho Osbourna, je koncert v pražské O2 areně ZRUŠEN.
Vyjádření Ozzyho Osbourna:
"Tohle je asi jedna z nejtěžších věcí, o které jsem se kdy musel podělit se svými věrnými fanoušky. Jak možná všichni víte, před čtyřmi lety, tento měsíc, jsem měl vážnou nehodu, při které jsem si poškodil páteř.
Mým jediným cílem během této doby bylo vrátit se na jeviště. Můj pěvecký hlas je v pořádku. Nicméně po třech operacích, léčbě kmenovými buňkami, nekonečných sezeních fyzioterapie a nejnověji po průlomové léčbě kybernetikou (HAL) je mé tělo stále fyzicky slabé.
Jsem upřímně pokořen tím, jak jste všichni po celou tu dobu trpělivě drželi své vstupenky, ale s čistým svědomím jsem nyní dospěl k poznání, že nejsem fyzicky schopen absolvovat nadcházející evropské/britské turné, protože vím, že bych nezvládl potřebné cestování. Věřte mi, když říkám, že představa, že bych zklamal své fanoušky, mě opravdu sere víc, než si kdy dokážete představit.
Nikdy by mě nenapadlo, že moje koncertní dny skončí tímto způsobem. Můj tým v současné době vymýšlí, kde budu moci vystupovat, aniž bych musel cestovat z města do města a ze země do země.
Chci poděkovat své rodině......mé kapele.......mé partě......mým dlouholetým přátelům, Judas Priest a samozřejmě svým fanouškům za jejich nekonečnou oddanost, věrnost a podporu a za to, že mi umožnili život, o kterém se mi ani nesnilo.
Mám vás všechny rád..."
Vstupné se od 10.2.2023 vrací takto:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
POZOR!! Platí pro platby vstupenek po internetu: jestliže byla vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet. V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu SPAM.
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz , Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Live Nation CZ
ZMĚNA:
představení Kája a Bambuláček plánované na 31.03.2023 v UHERSKÉM BRODU se z organizačních důvodů přesouvá, NOVĚ: ČTVRTEK 28. ZÁŘÍ 2023 OD 17:00
KÁJA A BAMBULÁČEK na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete nový termín využít, lze požádat o vrácení vstupného, nejpozději však 30. ČERVNA 2023, po tomto datu se změna považuje z Vaší strany za akceptovanou.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
pro neuskutečněné představení: John Malkovich in The Infamous Ramirez Hoffman, které se mělo konat 11.11.2022 v Praze nebyla dosud stanovena adekvátní náhrada. Z tohoto důvodu dochází k úplnému ZRUŠENÍ akce.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat o dalších krocích ohledně vracení vstupného za zrušené představení: NATALIA OSIPOVA-FORCE OF NATURE, které se mělo uskutečnit 14.12.2022 v Praze.
Aktuálně disponujeme finančními prostředky, tedy je možné ve vracení pokračovat.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení a trpělivost
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení přátelé Ticketportal.cz,
přinášíme nový termín ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - MLADÁ BOLESLAV (původně 20.12.2022/26.1.2023).
Představení se uskuteční
VE STŘEDU 12. DUBNA OD 17:00, místo konání se nemění.
Štístko a Poupěnka na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a nevyměňují se.
DÁREK
Každý návštěvník se vstupenkou na jeden z původních termínů obdrží u vstupu do sálu, jako poděkování za trpělivost, poukaz na měsíční předplatné ke všem filmům a pohádkám na kukino.tv.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom mohli uvolnit Vaše rezervace.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 17. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Team Ticketportal.cz
Vážení přátelé Ticketportal.cz,
zítřejší představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - TÝNEC NAD SÁZAVOU 27.01.2023 muselo být z důvodu onemocnění v souboru PŘESUNUTO, NOVĚ: NEDĚLE 19.ÚNORA 2023,
POZOR! PŘEDSTAVENÍ ZAČÍNÁ UŽ V 15:00!
Štístko a Poupěnka na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a nevyměňují se.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom mohli uvolnit Vaše rezervace.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 03. února 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Team Ticketportal.cz
ZMĚNA:
Z technických důvodů se koncert MICHAL PAVLÍČEK TRIO v plánovaném termínu 8.3.2023 (původně 29.11.2022) od 19:00 a v místě KC Semilasso, Brno neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 25.3.2023. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 8.2.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
THE EXPLOITED - "DISORDER TOUR 2023" – PRAHA, MeetFactory – 3.5.2023 (nový termín)
Skotská punkrocková legenda THE EXPLOITED se na svém plánovaném turné "DISORDER TOUR 2023" zastaví v květnu i v PRAZE, MeetFactory! Koncert, při kterém můžete opět z plných plic vykřičet „Fuck The System“ se ale uskuteční nakonec o den dříve, než bylo původně oznámeno! Bude to už 3. května 2023! Doporučujeme všem si to ihned zapsat do svých koncertních diářů, ať to nakonec ještě neprošvihnete! Všechny zakoupené vstupenky na 4. květen pochopitelně zůstávají v platnosti!
Nekompromisní bouřliváci THE EXPLOITED, to je prostě pravý a drsný punk-rock, legenda svého žánru! Ale i oni občas potřebují na chvíli vypnout a jít uklidnit žhavé hlavy a bušící srdce do sluncem zalitých, starobylých ulic a kvetoucích parků naší překrásné metropole. THE EXPLOITED si totiž na 4 května, tedy den po koncertě v MeetFactory, naordinovali den volna a klidu, aby načerpali sílu na další koncerty turné. No, a kde jinde ho prožít než ve staré, dobré a krásné PRAZE!
Každopádně, vstupenky na pražský koncert, tedy na 3.5.(!), můžete objednávat tady: https://www.mastersofrock.cz/cs/koncerty/2023-The-Exploited a v síti Ticketportal.
THE EXPLOITED - "DISORDER TOUR 2023" – PRAGUE, MeetFactory – 3rd of May 2023 (a new date)
Scottish punk rock legend THE EXPLOITED will stop in PRAGUE, Meetfactory on their planned "DISORDER TOUR 2023" tour in May! But the concert, where you can once again shout "Fuck The System" at the top of your lungs, will finally take place a day earlier than originally announced! It will be May 3rd, 2023! We recommend everyone to write it down in your concert diaries right away so you don't miss it! Of course, all purchased tickets for May 4th remain valid!
Uncompromising stormtroopers THE EXPLOITED, this is simply true and rough punk-rock, a legend of its genre! But even they sometimes need to switch off for a while and go to calm their hot heads and pounding hearts in the sun-soaked, ancient streets and blooming parks of our beautiful metropolis. THE EXPLOITED scheduled a day off and rest on May 4th in PRAGUE, i.e. the day after the concert at MeetFactory, in order to gain strength for the next concerts of the tour. Well, where else to experience it than in old, good and beautiful PRAGUE!
Anyway, you can order tickets for the Prague concert, i.e. on 3.5.(!), at this website or in the Ticketportal network.
ZMĚNA:
představení KRÁLOVNY se v plánovaném termínu 26.1.2023 od 19:00 a v místě Divadlo U Hasičů, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 14.3.2023. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 4.3.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
představení KRASAVCI NA CHMELU ANEB CHLAPY(I)....se v plánovaném termínu 14.3.2023 (původně 9.2.2023) od 19:00 a v místě Divadlo U Hasičů, Praha neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
představení KRÁLOVNY se v plánovaném termínu 29.3.2023 od 19:00 a v místě Divadlo U Hasičů, Praha neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
koncerty STEPAN GIGA- Golden Hits se v plánovaných termínech 4.2.2023 od 20:00 v Brně a 5.2.2023 od 20:00 v Praze ze zdravotních důvodů neuskuteční a PŘESOUVAJÍ se.
Nové termíny jsou :
17.5.2023, Brno (stejné místo i čas)
18.5.2023, Praha (stejné místo i čas)
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Vyjádření pořadatele
S lítostí vám oznamujeme odložení koncertů Štěpána Gigy.
Štěpán Petrovič si přivodil zranění nohy, které si vyžádalo operaci a nyní potřebuje čas na rekonvalescenci.
Všechny vstupenky zůstávají v platnosti.
Děkujeme za pochopení!
Увага, важлива інформація!
Нам прикро повідомляти, але ми вимушені перенести концерти Степана Гіги.
У Степана Петровича відбулась операція, пов’язана з травмою ноги. Зараз артисту необхідний час на відновлення.
Усі квитки залишаються дійсними
Дякуємо за розуміння!
З повагою,
Степан Гіга
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 28.2.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupenky zasílejte naskenované na email: reklamace@ticketportal.cz s číslem účtu pro vrácení platby.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: reklamace@ticketportal.cz
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: reklamace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Koncert CONCORD ORCHESTRA SYMFONICKÉ ROCKOVÉ HITY-PAN TMY se v plánovaném termínu 12.5.2023 (původně 28.4.20/8.9.20/17.5.21/20.5.22) od 19:00 a v místě Kongresové centrum, Praha neuskuteční a je bez náhrady ZRUŠEN.
Oznámení organizátora:
Bohužel události, které se odehrávají na Ukrajině, ovlivňují i kulturu. Concord Orchestra je mezinárodní skupina, která zahrnuje umělce z mnoha zemí včetně Ukrajiny. Všechny myšlenky členů orchestru jsou nyní spolu s jejich kolegy z Ukrajiny a jejich rodinami. V této situaci Concord Orchestra ruší své turné. Zakoupené vstupenky se vrací v místě zakoupení v plné výši.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
dnešní představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - PLZEŇ 24.01.2023 muselo být z důvodu onemocnění v souboru PŘESUNUTO, NOVĚ: ČTVRTEK 27.DUBNA 2023, 17:00
Štístko a Poupěnka na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a nevyměňují se.
Každý návštěvník se vstupenkou na jeden z původních termínů obdrží u vstupu do sálu, jako poděkování za trpělivost, poukaz na měsíční předplatné ke všem filmům a pohádkám na kukino.tv.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom mohli uvolnit Vaše rezervace.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 31. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Team Ticketportal.cz
ZMĚNA ZAČÁTKU AKCE:
z důvodu chyby při nasazování akce se představení JESUS CHRIST SUPERSTAR, plánované na 23.4.2023 v místě Hudební divadlo Karlín, Praha prodávalo s chybným začátkem od 19:00. Pozor! Představení začíná již od 15:00. Místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 10.2.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Představení GIN GAME se v termínech 17.1.2023 a 18.1.2023 od 19:00 a v místě Divadlo Na Jezerce, Praha neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
ŠVANCI ZELÍ SHOW - Svitavy - 01.02.2023
PŘESUNUTO!
NOVĚ: 25.04.2023, 19:00
ŠVANCI ZELÍ SHOW na ticketportal.cz
Sdělení pořadatelské agentury:
"Z důvodu účasti Petra Švancary v televizní reality show Survivor a odletu do Dominikánské republiky na natáčení, bohužel musíme přeložit Švanci Zelí show ve Svitavách ze dne 1.2.2023 na NOVÝ NÁHRADNÍ TERMÍN 25.4.2023. Vstupenky a vše ostatní zůstávají v platnosti. Děkujeme za pochopení a věříme, že s novými zážitky bude show ještě vtipnější."
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete nový termín využít, lze požádat o vrácení vstupného, nejpozději však 28. února 2023, po tomto datu se změna považuje z Vaší strany za akceptovanou.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
z důvodu nemoci se představení POPRASK NA LAGUNĚ dne 14.1.2023 od 14:00 a v místě Studio DVA divadlo, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 18.5.2023 a NOVĚ od 19:00. Místo konání zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 31.1.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA TERMÍNU ZÁPASU:
Dochází ke změně termínu zápasu mezi Bílí Tygři Liberec - HC Dynamo Pardubice, zápas se z plánovaného termínu 26.2.2023 od 16:00 PŘESOUVÁ na náhradní termín 28.2.2023 a NOVĚ od 18:00!
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz dle instrukcí níže, nejpozději však den před zápasem.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
z důvodu nemoci se představení JEZINKY A BEZINKY v plánovaném termínu 12.1.2023 od 19:00 a v místě Studio DVA divadlo, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 25.5.2023. Čas i místo konání zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 31.1.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
představení Míša Růžičková: JEDEME NA SAFARI plánované na 25.03.2023 v PŘÍBRAMI se z technických důvodů přesouvá,USKUTEČNÍ SE JIŽ V SOBOTU 4. BŘEZNA 2023 OD 16:30, místo konání se nemění.
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
MÍŠA RŮŽIČKOVÁ na ticketportal.cz
Pokud nemůžete nový termín využít, lze požádat o vrácení vstupného, nejpozději však 15. února 2023, po tomto datu se změna považuje z Vaší strany za akceptovanou.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
představení Kája a Bambuláček plánované na 04.02.2023 v PŘÍBRAMI se z organizačních důvodů přesouvá, NOVĚ: SOBOTA 14. ŘÍJNA 2023, POZOR! JIŽ OD 10:00, místo konání se nemění.
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete nový termín využít, lze požádat o vrácení vstupného, nejpozději však 30. června 2023, po tomto datu se změna považuje z Vaší strany za akceptovanou.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
představení Kája a Bambuláček plánované na 05.02.2023 v Jablonci nad Nisou se z organizačních důvodů přesouvá,
NOVĚ: NEDĚLE 15. ŘÍJNA 2023, a hned dvakrát pozor!
POZOR! PŘEDSTAVENÍ ZAČÍNÁ JIŽ V 15:00
POZOR! NOVÉ MÍSTO KONÁNÍ:EUROCENTRUM, Jiráskova 4898/9, Jablonec nad Nisou.
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete nový termín využít, lze požádat o vrácení vstupného, nejpozději však 30. června 2023, po tomto datu se změna považuje z Vaší strany za akceptovanou.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
koncert kapely IN EXTREMO se v plánovaném termínu 12.3.2023 od 20:00 a v místě Master sof Rock Café, Zlín neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vyjádření kapely:
Drazí přátelé. Je za námi neuvěřitelně bohatý rok. Bylo nám umožněno odehrát množství neuvěřitelně krásných vystoupení, které nám znovu připomněly, jaké máme štěstí a jakou hodnotu má hudba nejen pro nás, ale i pro vás. Takový rok přináší svěží vítr do plachet a my se těšíme na to, co nás čeká. Bohužel je to také tak, že stále žijeme v mimořádné a náročné době, což se v našem konkrétním případě projevuje tím, že musíme zrušit nadcházející evropské turné na rok 2023. Podle aktuálního stavu se toto turné bohužel týká příliš mnoho finančních rizik, což je, stejně jako v některých dalších odvětvích, způsobeno extrémním vývojem cen. To by však neměl být důvod k zoufalství, protože díky uplynulému roku jsme na vzestupu a získaný čas využijeme na práci ve studiu, abychom vám v novém roce otevřeli další naši kapitolu. Dávejte na sebe a své blízké pozor a brzy na viděnou! Vaše 6.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
Představení JEZINKY A BEZINKY, které se z důvodu náhlé zdravotní indispozice dne 7.1.2023 od 19:00 a v místě Studio DVA divadlo, Praha neuskutečnilo, se PŘESOUVÁ na náhradní termín 13.5.2023 a nově od 14:00. Místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 31.1.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
"Po velmi dlouhé době váhání, přemýšlení a mnoha termínových přesunech, jsem se rozhodl můj koncert v O2 areně zrušit. Moc jsem se na největší koncert mé kariéry těšil a snažil se ho pro Vás, mé věrné posluchače, připravit na 100%. Vzhledem k termínovému přesunu původního termínu, celé covidové době, ze které jsme se ještě úplně nedostali a především nutné změně celého exkluzivně připraveného konceptu, jsem nabyl dojmu, že nejsem schopen původní myšlenku koncertu přednést v podobě, jak jsem ji měl připravenou. Dva roky jsou v životě každého člověka i umělce dlouhá doba, za kterou jsme se já i moje tvorba hodně posunuli. A tak pro Vás, mé milé posluchače raději připravím nový koncert s tím nejnovějším, co mohu nabídnout."
Vstupné se od 16.1.2023 vrací takto:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
POZOR!! Platí pro platby vstupenek po internetu: jestliže byla vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet. V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení / ode dne oznámení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu SPAM.
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email rezervace@ticketportal.cz
ZMĚNA:
představení POSLEDNÍ ZE ŽHAVÝCH MILENCŮ sedne 23.02.2023 (původně 9.12.2022-přesun ze zdravotních důvodů)od 19:00 a v místě Divadlo Gong, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 27.2.2023. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 17.2.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z důvodu přetrvávající nemoci Jiřího Škorpíka se koncert skupiny 4TET v termínu 30.1.2023 (původně 22.11.2022) od 19:00 a v místě Městský dům, Přerov neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
představení LOLLIPOPZ- VELKÁ SHOW, plánované na 16.04.2023 v KARVINÉ, muselo být z organizačních důvodů ZRUŠENO.
LOLLIPOPZ - VELKÁ SHOW na ticketportal.cz
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL