ZMĚNA:
z provozních důvodů se koncert HUDBA ZE SLAVNÝCH FILMŮ v termínu 27.10.2023 od 20:00 a v místě Obecní dům - Smetanova síň, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 23.9.2023. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 13.9.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
veletrh MX EXPO se v termínu 8-9.4.2023 v místě Kulturní dům, Břeclav neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
z provozních důvodů se představení LÁSKA NEBESKÁ v termínech 14.5.2023 od 15:00 a 21.5.2023 od 15:00 v místě Divadlo Broadway, Praha neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA PŘEDSTAVENÍ:
z důvodu nemoci v činoherním souboru se v neděli 26.3.2023 v Divadle Antonína Dvořáka, Ostrava uskuteční místo činohry GOLDONI PO OSTRAVSKU náhradní představení MARIE ANTOINETTA v 15.00 hodin (abonentní skupina N).
Původně zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na náhradní představení a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní představení nevyhovuje, může přes email: reklamace@ticketportal.cz žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 31.3.2023.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
ze zdravotních důvodů se představení FREDDIE – CONCERT SHOW dne 23.3.2023 od 19:00 a v místě Divadlo Radka Brzobohatého, Praha neuskuteční a je bez náhrady ZRUŠENO.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
z organizačních důvodů se utkání Ragby: Česko vs Lucembursko, ME Conference 1 North 2022/23 v plánovaném termínu 22.4.2023 od 14:00 a v místě Rugby Club, Havířov neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
koncert kapely LOUDNESS se v plánovaném termínu 18.4.2023 (původně 26.4.2022) od 20:00 a v místě BARRÁK, Music Club, Ostrava neuskuteční a je bez náhrady ZRUŠEN.
Oficiální prohlášení kapely:
“Je nám to velmi líto, ale musíme oznámit, že European Tour LOUDNESS je zrušeno. Probrali jsme několik možností tam i zpět, abychom našli nějaké řešení. Za daných okolností však turné uskutečnit nemůžeme. Velmi se omlouváme všem, kteří se na tato show těšili a doufáme, že se k vám co nejdříve vrátíme“.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
z organizačních důvodů se akce EROTICKÝ PLES a EROTICKÝ PLES – AFTER PARTY ve dnech 31.3.2023 a 1.4.2023 v místě Tresor Club, Praha neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Britská rocková legenda YES přesouvá své plánované „Relayer Tour“ na rok 2024!
Je to tak, přátelé, dorazily špatné zprávy a s obrovskou lítostí vám oznamujeme, že britská rocková legenda YES odkládá své dlouho plánované a přesouvané evropské turné na rok 2024. Důvodem jsou podle jejich vyjádření nepředvídatelné okolnosti, které kapela sama nemůže nijak ovlivnit. Koncert YES se tedy v PRAZE, Fóru Karlín 18. května neuskuteční!
Všechny již zakoupené vstupenky však zůstávají nadále v platnosti i na nový termín koncertu v roce 2024, který oznámíme brzy!
Vstupné se do oznámení nového termínu nevrací!
YES a jejich management prozkoumali všechny možné způsoby, jak sjednat pojistné krytí turné v případě výjimek související s COVID nebo vyloučení kontaktu s probíhající válkou na Ukrajině. Pojišťovna stáhla všechna taková pojištění, a přislíbila ho až na rok 2024!
Rizika, která je potřeba vzít v úvahu při každém turné byly jako vždy vypočítány a YES dokonce v roce 2022 podnikli turné pro Velké Británii na podporu klubů a pořadatelů akcí, ale kapela zkrátka nemůže podniknout tak rozsáhlé turné s tolika riziky, která nejsou pojištěna.
Kapela YES vyjadřuje upřímnou lítost všem svým věrným fanouškům a žádá je o pochopení. Kapela již obdržela potřebná ujištění a pojištění pro rok 2024 a je odhodlána vrátit se na pódia.
I my vám děkujeme za pochopení a doufáme, že zážitek z tohoto skvělého koncertu legendárních YES si ani za rok nenecháte ujít! Sledujte naše stránky, kde se brzy dozvíte nový termín pro PRAHU!
British rock legends YES are rescheduling their planned 'Relayer Tour' to 2024!
That's right friends, bad news has arrived and with great regret we announce now, that British rock legends YES are postponing their long-planned and rescheduled European tour to 2024. According to them, the reason is due to unforeseen circumstances beyond the band's control. Therefore, the YES concert will not take place in PRAGUE, Karlín Forum on May 18th!
However, all purchased tickets remain valid even for the new date of the concert in 2024, which we will announce soon!
Entrance fee is non-refundable until the new date is announced!
YES and their management have explored all possible ways to arrange insurance cover for the tour in the event of COVID-related exemption or Act of War exclusion. The insurance company withdrew all such insurance and promised it until 2024!
The risks that need to be calculated on any tour have been calculated as always and YES have even toured the UK in 2022 to support clubs and events, but a band simply cannot undertake such a large tour with so many uninsured risks.
The band YES expresses its sincere regret to all its loyal fans and asks for your understanding. The band has already received the necessary assurances and insurance for 2024 and is determined to return to the stages.
We also thank you for your understanding and hope that you will not miss the experience of this great concert by the legendary YES in a year! Follow our website, where we will announce soon the new date for PRAGUE!
ZRUŠENO:
z technických důvodů se představení SNĚHOVÁ KRÁLOVNA v termínech níže neuskuteční/neuskutečnila a bez náhrady se RUŠÍ.
Jedná se o termíny:
19.03.2023-ČeskéBudějovice
26.03.2023-Ostrava
27.03.2023-Jihlava
28.03.2023-Zlín
01.04.2023-Brno
02.04.2023-Praha
03.04.2023-Ústí nad Labem
04.04.2023-Hradec Králové
05.04.2023-Olomouc
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
z technických důvodů se představení Royal Classical Ballet - LABUTÍ JEZERO v plánovaných termínech níže neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Jedná se o termíny:
6.10.2023 (původně 10.4.2021/31.10.2021/5.11.2022) –Zlín
7.10.2023 (původně 9.4.2021/6.11.2021/11.11.2022/22.11.2022) –Ostrava
8.10.2023 (původně8.4.2021/3.11.2021/4.11.2022) –Hradec Králové
14.10.2023 (původně11.4.2021/7.11.2021/13.11.2022) –České Budějovice
15.10.2023 (původně 7.4.2021/ 2.11.2021/12.11.2022) –Praha
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
představení Kája a Bambuláček, plánované na TENTO VÍKEND 18.-19.03. 2023 se pro zdravotní indispozici hlavní protagonistky PŘESOUVAJÍ.
JESENICE 18.03. /NOVĚ: 12.05.2023, 17:00
ČESKÉ BUDĚJOVICE 18.03. / NOVĚ: 13.05.2023, POZOR! OD 15:00
HAVÍŘOV 19.03. / NOVĚ: 09.06.2023, POZOR! OD 17:00
Místa konání se nemění.
KÁJA A BAMBULÁČEK na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín, kde jsme pro Vás rezervovali příslušnou kapacitu.
Pokud nemůžete nový termínakceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do středy 5. dubna 2023, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se představení LOVCI BOBRŮ v plánovaném termínu 7.6.2023 od 19:30 hod. a v místě Letní scéna Výstaviště Holešovice, Praha neuskuteční a je bez náhrady ZRUŠENO.
Vstupné se vrací:
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
z důvodu nemoci se představení SEX PRO POKROČILÉ 2 ANEB VZHŮRU DO DIVOČINY dne 16.3.2023 od 19:00 hod. a v místě Studio DVA divadlo, Praha neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 13.6.2023. Místo i čas konání zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 31.3.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
přinášíme nový termín pro představení ZDENEK POLACH: MATÝSEK A JEHO KAMARÁDI, které se mělo uskutečnit 07.01.23 v TÁBOŘE
NOVĚ: SOBOTA 1. DUBNA 2023, 15:00
Místo konání a hodina začátku se nemění.
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti, rezervovali jsme pro Vás příslušná sedadla.
Pokud nemůžete nový termínakceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli případně uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do středy 22. března 2023, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.
ZDENEK POLACH: MATÝSEK A JEHO KAMARÁDI na ticketportal.cz
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Team Ticketportal.cz
ZMĚNA:
koncert HONZA NEDVĚD ml. a Příbuzní se v plánovaném termínu 17.3.2023 od 19:00 a v místě KD Střelnice, Jindřichův Hradec neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 11.4.2023. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 1.4.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
z důvodu nemoci stěžejního člena kapely se koncert ETC v termínu 11.3.2023 a v místě Bounty Rock Cafe, Olomouc neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 24.5.2023. Původní vstupenky zůstávají v platnosti.
V případě žádosti o vrácení vstupného z důvodu nevyhovujícího termínu, kontaktujte prosím do 23.5.2023 email: reklamace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Team Ticketportal
ZRUŠENO:
akce SLOVENSKÝ MEJDAN se v plánovaném termínu 12.5.2023 (původně 20.5.2022) od 18:30 v místě Sportovní hala FORTUNA, Praha neuskuteční a je bez náhrady ZRUŠENA.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení přátelé Ticketportal.cz,
představení Smejko a Tanculienka - Poď von! - BRNO 30.04.2023 se z organizačních důvodů přesouvá, NOVÉ MÍSTO KONÁNÍ: KC SEMILASSO, Palackého tř. 832/126, Brno, datum konání a hodina začátku zůstávají beze změny.
Vaše vstupenky samozřejmě zůstávají v platnosti.
Čísla řady a sedadla uvedená na vstupence PLATÍ, usadíte se podle nich.
Těšíme se s Vámi na setkání se Smejkem a Tanculienkou!
SMEJKO A TANCULIENKA na ticketportal.cz
Team Ticketportal.cz
ZMĚNA:
ze zdravotních důvodů se akce 1. SVATEBNÍ GALAVEČER dne 24.2.2023 v Jindřichově Hradci neuskutečnila a PŘESOUVÁ se na podzim 2023. Přesný termín nebyl ještě stanoven a budete o něm informováni.
Vyjádření pořadatele akce
Dámy, vy mě jistě pochopíte, pánové prominou. zdravotní problémy si nevybírají. A tak ze zdravotních důvodů musím svatební galavečer přesunout na podzim 2023.
Každý, kdo už si koupil lístek jej uplatní i na podzim. A pokud je mezi vámi přece jen někdo, kdo chce vstupenku vrátit, TICKETPORTAL vrácení vyřeší.
Děkuji za vaši podporu a těším se na vás na podzim.
Vaše Markéta
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení návštěvníci,
akce Justin Bieber – Justice World Tour v pražské O2 areně, původně plánovaná na termín 12.3.2023, která byla následně odložena na neurčito, byla zrušena.
Za případné komplikace se omlouváme.
Děkujeme za Vaši přízeň a trpělivost.
Vaše O2 arena
Vstupné se od 6.3.2023 vrací takto:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
POZOR!! Platí pro platby vstupenek po internetu: jestliže byla vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet. V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu SPAM.
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz , Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Vážení zákazníci,
akce ANIME SUPERSTARS se z organizačních důvodů dne 19.4.2023 od 19:00 a v místě Multifunkční aula GONG, Ostrava NEUSKUTEČNÍ.
Akce NENÍ kompletně ZRUŠENA a PROBĚHNE nově v místě KD Akord, Ostrava, termín akce i čas začátku zůstává beze změny. V případě zájmu bude však potřeba vstupenky koupit znova.
Zakoupené vstupenky nezůstávají v platnosti na náhradní akci v KD AKORD!
ANIME SUPERSTARS OSTRAVA V KD AKORD NA TICKETPORTAL
Platby za objednávky budou samozřejmě vráceny zpět všem zákazníkům.
Bližší informace k vrácení vstupného:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
z technických důvodů se přednáška LADISLAV ŠPAČEK - ETIKA VE ZKRATCE přesouvá v termínu 30. 3. 2023 od 18:00 hodin z původního místa konání Kulturní dům Cristal, Trávníky 74, Rosice u Brna do nového, náhradního prostoru: Zámecké kulturní centrum, Žerotínovo náměstí 1095, Rosice u Brna. Termín a začátek přednášky zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky na všechny termíny zůstávají v platnosti a není je potřeba vyměňovat.
Za vzniklou situaci se omlouváme a děkujeme za pochopení
Agentura Atlantic a Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
z technických důvodů se představení MŮŽEM I S MUŽEM dne 27.2.2023 neodehrálo. Představení se PŘESOUVÁ na náhradní termín25.9.2023 od 19:00, místo konání akce zůstává beze změny.
Vstupenky zůstávají v platnosti na náhradní termín a není potřeba je vyměňovat.
Pokud Vám toto řešení nevyhovuje, obracejte se, prosím na email:rezervace@lavka.cz, z tohoto emailu Vám následně přijdou instrukce skrze vracení částky, která Vám bude s našim souhlasem vrácena Ticketportalem na Váš účet.
Omlouváme se za komplikace. Divadlo Klub Lávka & Ticketportal
ZMĚNA:
představení Míša Růžičková: JEDEME NA SAFARI plánované na 04.03.2023v PŘÍBRAMI se z technických důvodů již podruhé přesouvá (původně 25.03., následně 04.03.2023),
NOVĚ: ČTVRTEK 20. DUBNA 2023 OD 17:00, místo konání se nemění.
MÍŠA RŮŽIČKOVÁ na ticketportal.cz
DĚKUJEME ZA TRPĚLIVOST!
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 31. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
dnešní představení v KD Rapotín Vím, že víš, že vím je z důvodu náhlého onemocnění hlavní protagonistky Simony Stašové bez náhrady ZRUŠENO.
Vracení vstupného proběhneod středy 22.02.2023 v místě, kde byla vstupenka zakoupena. Platby přes internet budou rozeslány plošně.
Podrobné informace k vracení:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
představení POSLEDNÍ ZE ŽHAVÝCH MILENCŮ, které ze z důvodu onemocnění dne 19.2.2023 od 16:00 a v místě Divadlo Gong, Praha neuskutečnilo, se PŘESOUVÁ na náhradní termín 6.5.2023 a NOVĚ OD 19:00. Místo konání akce zůstává beze změny.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 26.4.2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Z technických důvodů se koncert LUCIE BÍLÁ - Recitál s klavírem Petra Maláska přesouvá z původního termínu 6. 10. 2023 od 19:00 hodin v místě Kulturní dům Klobučan, Masarykovo nám. 942, Valašské Klobouky na nový, náhradní termín: 7. 10. 2023. Místo a začátek koncertu zůstává beze změny. Nově navíc na koncertě vystoupí jako host i chlapecký sbor Boni Pueri, proto se mění i název koncertu na LUCIE BÍLÁ - Recitál, host: Boni Pueri.
Zakoupené vstupenky na všechny termíny zůstávají v platnosti a není je potřeba vyměňovat. Komu nový náhradní termín nevyhovuje, může vstupenky vrátit v místě nákupu do 5. 3. 2023.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Za vzniklou situaci se omlouváme a děkujeme za pochopení
Agentura Atlantic a Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
nedělní představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - TÝNEC NAD SÁZAVOU - 19.02.2023 muselo být z důvodu onemocnění v souboru PŘESUNUTO, NOVĚ: PÁTEK 9. ČERVNA 2023,
POZOR! PŘEDSTAVENÍ ZAČÍNÁ V 17:00!
Štístko a Poupěnka na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
DÁREK
Každý návštěvník se vstupenkou na jeden z původních termínů obdrží u vstupu do sálu, jako poděkování za trpělivost, poukaz na měsíční předplatné ke všem filmům a pohádkám na kukino.tv.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 31. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Team Ticketportal.cz
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se koncert LAIMA VAIKULE v plánovaném termínu 6.4.2023 od 19:00 a v místě Kongresové centrum, Praha neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
zítřejší představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - TÝN NAD VLTAVOU 17.02.2023 muselo být z důvodu onemocnění v souboru PŘESUNUTO, NOVĚ: NEDĚLE 30.DUBNA 2023,
POZOR! PŘEDSTAVENÍ ZAČÍNÁ UŽ V 10:00!
Štístko a Poupěnka na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 31. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
dnešní představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - KLATOVY 16.02.2023 muselo být z důvodu onemocnění v souboru PŘESUNUTO.
NOVĚ: ČTVRTEK 1. ČERVNA 2023, 17:00
Štístko a Poupěnka na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 31. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
přinášíme nový termín zrušeného představení NA VÁNOCE BUDU GAY, které se mělo uskutečnit v Pardubicích 12.02.2023.
NOVÝ TERMÍN: NEDĚLE 4. ČERVNA 2023 od 19:00
KD Hronovická, Hronovická 406, Pardubice
NA VÁNOCE BUDU GAY na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom mohli Vaše rezervace uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 31. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
akce ČESKOSLOVENSKÝ Rockfest 2023 se v plánovaném termínu 3.6.2023 od 15:30 v Brně neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
►►THE DIRE STRAITS EXPERIENCE - BRNO
PŮVODNÍ TERMÍNY: 10.03.2020 / 07.02.2021 / 14.09.2021 / 27.06.2022
NOVÉ DATUM: ČTVRTEK 14. ZÁŘÍ 2023, 20:00
POZOR! Změna místa konání
NOVĚ: Zoner BOBYHALL, Sportovní 559/2A, Brno
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti a na nový termín se nevyměňují.
Věříme, že oceníte přesun koncertu do atraktivních prostor Zoner BOBYHALL kde jsme, vzhledem k naprosto odlišnému zasedacímu pořádku, pro Vás rezervovali místa následovně:
● Držitelé vstupenek MEET & GREET (VIP galerie 3)
rezervována "Galerie A - MEET & GREET" (vlevo), Meet & Greet a občerstvení formou rautu zůstává
● Držitelé vstupenek na sezení (Hall- sezení elevace, Galerie 1, Galerie 2)
rezervován sektor "Parket - nečíslovaná sedadla" přímo u pódia
V tomto sektoru neplatí číslování a svá sedadla si můžete vybrat sami po příchodu do Zoner BOBYHALL. Ta se otevírá v 19:00, show začíná ve 20:00, sektor obsahuje dostatečnou rezervu pro výběr sedadel.
● Držitelé vstupenek na stání
rezervován sektor "Parket - stání"
►►THE DIRE STRAITS EXPERIENCE - OSTRAVA
PŮVODNÍ TERMÍN: 26.06.2022
NOVÉ DATUM: PÁTEK 15. ZÁŘÍ 2023, 20:00
Multifunkční aula Gong, Ruská 2993, Ostrava-Vítkovice
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti a na nový termín se nevyměňují.
-------------
Pokud nemůžete náhradní termín či nové místo konání akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom mohli uvolnit Vaše rezervace pro další zájemce.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do středy 31. května 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
THE DIRE STRAITS EXPERIENCE na ticketportal.cz
Team Ticketportal.cz
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
ZMĚNA:
přinášíme Vám nový termín představení ZDENEK POLACH: MATÝSEK A JEHO KAMARÁDI,TÝN NAD VLTAVOU.
Toto představení se nově odehraje
V NEDĚLI 2. DUBNA 2023 OD 10:00
ZDENEK POLACH: MATÝSEK A JEHO KAMARÁDI na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a nevyměňují se.
Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom mohli uvolnit Vaše rezervace.
Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do středy 15. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.
Jak požádat o vrácení vstupného?
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Team Ticketportal.cz
ZMĚNA:
z důvodu nemoci se Valentýnský koncert na BROADWAY plný romantických melodií v plánovaném termínu 8.2.2023 od 19:00 neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín, který se momentálně hledá.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na náhradní termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se představení DOKTOR FAUST-Koncertní výpravná verze v níže uvedených termínech neuskuteční a bez náhrad se RUŠÍ.
16.7.2023- Státní zámek Opočno
20.7.2023- Státní zámek Sychrov
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení zákazníci,
vzhledem k přetrvávajícím zdravotním komplikacím zpěváka Ozzyho Osbourna, je koncert v pražské O2 areně ZRUŠEN.
Vyjádření Ozzyho Osbourna:
"Tohle je asi jedna z nejtěžších věcí, o které jsem se kdy musel podělit se svými věrnými fanoušky. Jak možná všichni víte, před čtyřmi lety, tento měsíc, jsem měl vážnou nehodu, při které jsem si poškodil páteř.
Mým jediným cílem během této doby bylo vrátit se na jeviště. Můj pěvecký hlas je v pořádku. Nicméně po třech operacích, léčbě kmenovými buňkami, nekonečných sezeních fyzioterapie a nejnověji po průlomové léčbě kybernetikou (HAL) je mé tělo stále fyzicky slabé.
Jsem upřímně pokořen tím, jak jste všichni po celou tu dobu trpělivě drželi své vstupenky, ale s čistým svědomím jsem nyní dospěl k poznání, že nejsem fyzicky schopen absolvovat nadcházející evropské/britské turné, protože vím, že bych nezvládl potřebné cestování. Věřte mi, když říkám, že představa, že bych zklamal své fanoušky, mě opravdu sere víc, než si kdy dokážete představit.
Nikdy by mě nenapadlo, že moje koncertní dny skončí tímto způsobem. Můj tým v současné době vymýšlí, kde budu moci vystupovat, aniž bych musel cestovat z města do města a ze země do země.
Chci poděkovat své rodině......mé kapele.......mé partě......mým dlouholetým přátelům, Judas Priest a samozřejmě svým fanouškům za jejich nekonečnou oddanost, věrnost a podporu a za to, že mi umožnili život, o kterém se mi ani nesnilo.
Mám vás všechny rád..."
Vstupné se od 10.2.2023 vrací takto:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
POZOR!! Platí pro platby vstupenek po internetu: jestliže byla vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet. V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu SPAM.
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz , Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Live Nation CZ
ZMĚNA:
představení Kája a Bambuláček plánované na 31.03.2023 v UHERSKÉM BRODU se z organizačních důvodů přesouvá, NOVĚ: ČTVRTEK 28. ZÁŘÍ 2023 OD 17:00
KÁJA A BAMBULÁČEK na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Pokud nemůžete nový termín využít, lze požádat o vrácení vstupného, nejpozději však 30. ČERVNA 2023, po tomto datu se změna považuje z Vaší strany za akceptovanou.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal