začněte psát...
+
+
+
Celkem
Součástí VIP vstupenky je exklusivní catering podávaný po celou dobu akce, včetně no-limit konzumace vybraných alko/nealko nápojů.
+1 500 Kč
Viac info >>
+1 500 Kč
Viac info >>
Vážený zákazníku, právě probíhá přednostní nákup. Volný prodej bude umožněn od %ValidDate%
Čekejte prosím,
budete automaticky přesměrováni
Vážený zákazníku,
právě jste se zařadil do fronty zákazníků čekajících před Vámi. Jste
v pořadí, jakmile na Vás přijde řada, budete automaticky přesměrován do hlediště.
Po opuštění stránky, nebo neaktivitě Vašeho zařízení Vás systém zařadí na konec fronty čekajících zákazníků. Upozorňujeme zákazníky, že může dojít k vyprodání vstupenek ještě před tím, než na Vás dojde řada.
Děkujeme! Váš Ticketportal.
2ks = 20€
Stisknutím tlačítka "Vytvořit poptávku" souhlasíte s obchodními podmínkami
Místo: | Autodromo Enzo e Dino Ferrari |
Adresa: | Piazza Ayrton Senna da Silva, Imola |
Grand Prix Emilia Romagna - Imola
Charakteristika okruhu:
Počet kol: 63
Délka závodu: 309,049
Divácká kapacita: 80 000
První GP: 1980
Délka okruhu: 4,909 km
Traťový rekord: 1:15,484 (2020) – Lewis Hamilton
Popis okruhu:
Okruh byl navržen koncem 40 let 20. století společností ESTI (Ente Sport e Turismo Imolese), byla to akce revitalizace poválečné situace v regionu. Položení základního kamene se uskutečnilo 22. března 1950; první kolaudace proběhla 19. října když Enzo Ferrari testoval Ferrari 340 Sport za přítomnosti špičkových pilotů Alberta Ascariho, Giannina Marzotta e Luigiho Villorese.
21. dubna 1963 se na okruhu poprvé představila Formule 1, i když se jednalo pouze o závody nezapočítávané do mistrovství světa. Tehdy zvítězil Jim Clark na voze Lotus. Od roku 1970 autodrom nese jméno Dina Ferrariho, syna Enza Ferrariho, který předčasně zesnul v padesátých letech. Stalo se tak dva roky po zásadních změnách na trati, při kterých vznikly Variante Bassa a Variante Alta.
Konečně v roce 1979, přesně 16. září, v závodě nazvaném Grand Prix Dino Ferrari, začíná nová éra formule 1 na okruhu v Imole. Následující rok 14. září 1980, Imola hostí svůj první plnohodnotný závod formule 1: Grand Prix Itálie. Další rok se Velká cena vrací na okruh v Monze a Imola se stává sídlem Grand Prix San Marina.
Jestli byl koronavirus k něčemu v F1 dobrý, tak je to návrat Velkých cen na italskou trať. Piloti se musí vypořádat se štěrkovými únikovými zónami hned vedle trati. To je hlavně pro mladíky vychované na simulátorech velká výzva. Ovšem drtivá většina jezdců si Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari pochvaluje. Okruh, na němž zahynul Ayrton Senna, prostě vždy nabídne něco navíc.
Ticketportal garantuje pravost vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.
Použijte jiné Vaše účty
Můžete se přihlásit pomocí účtu na následujících sociálních sítích:
Použijte vlastní účet
Pokud jste registrovaný v síti Ticketportal.
Po zadání e-mailu a nového hesla Vám zašleme aktivační odkaz. Změny nabudou platnosti po kliknutí na tento odkaz.
Zadejte e-mailovou adresu na kterou Vám opět zašleme aktivační odkaz
Níže vyberte ze dvou možností přístupu
Pro vyhledání můžete použít například:
Festival Brno; Národní divadlo; Název akce, Praha