právě jste se zařadil do fronty zákazníků čekajících před Vámi. Jste
v pořadí, jakmile na Vás přijde řada, budete automaticky přesměrován do hlediště. Po opuštění stránky, nebo neaktivitě Vašeho zařízení Vás systém zařadí na konec fronty čekajících zákazníků. Upozorňujeme zákazníky, že může dojít k vyprodání vstupenek ještě před tím, než na Vás dojde řada.
Děkujeme! Váš Ticketportal.
Nastavení hlídacího psa
Hlídací pes je služba, která Vám pohlídá uvolněná místa a vytvoří Vám automaticky rezervaci na základě Vašeho požadavku a pošle Vám informační e-mail s číslem vytvořené rezervace a pokyny, jak dokončit nákup.
Orientační plán hlediště Mapa hlediště je pouze orientační. Na této mapce si nelze vybrat místo. Podívejte se, kde byste chtěli sedět a pokračujte níže.
Leoš Mareš se vrací se svojí show, a to na jeden jediný den.
A bude to v Ostravě, pouze v Ostravě.
Přijďte zapařit na mejdan, který v Ostravar Areně ještě nikdy nebyl.
Vstupenky pro ZTP/P + doprovod můžete objednávat na adrese: rezervace@ticketportal.cz, v kopii s přiloženým oskenovaným průkazem ZTP/P.
Vážení příznivci, kteří jste si zakoupili vstupenky na moji akci v Ostravar Areně, která se má konat už 6. prosince.
Omlouvám se Vám všem, ale z osobních důvodů bych nedokázal v těchto dnech předvést odpovídající show, kterou jsem si pro Vás přichystal.
Rozhodl jsem se proto oba koncerty přesunout na únor příštího roku, bude to opět v sobotu, a to 21. února.
Vážím si Vaší nekonečné podpory a těším se na Vás za 11 týdnů.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Samozřejmě v případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete požádat o vrácení vstupného a částka Vám bude vrácena.
Ticketportal je zárukou pravosti vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.
Portál Ticketportal.cz je online tržištěm. Smlouvu o účasti na akci uzavíráte přímo s pořadatelem, jehož údaje jsou uvedeny přímo v košíku.
Pořadatel se ve smyslu čl. 30 odst. 1 písm. e) nařízení EU 2022/2065 zavázal nabízet na portále www.ticketportal.cz pouze výrobky nebo služby, jež jsou v souladu s použitelným právem Evropské unie.
Změny a upozornění
ZMĚNA TERMÍNU: LEOŠ MAREŠ V OSTRAVAR ARÉNĚ
Show se plánovaném termínu 6.12.2025 v Ostravar aréně neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 21.2.2026. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz do 27.12.2025.
Vracení vstupného 1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa! je nutné kontaktovat reklamační oddělení: reklamace@ticketportal.cz
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto a Edenred) a/ vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář. b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář. c/ Sodexo (Pluxee) - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta) Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: miluna@ticketportal.cz
4/ Platba vstupenek na fakturu Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení Reklamační oddělení TICKETPORTAL