FAQ - odpovědi na nejčastější dotazy

Co dělat v případě, že chci vrátit vstupné a prodejní místo je zavřeno?

V tomto případě je nutné vyčkat. Prodejní místa jsou z důvodu nařízení Bezpečnostní rady státu dočasně uzavřena. Tímto Vás tedy prosíme o trpělivost a strpení do té doby, než budou prodejní místa znova otevřena.

Vzhledem k tomu, že je prodejní místo dočasně uzavřeno, chtěl bych poprosit o navrácení platby na můj účet, jak mám postupovat?

Je nám líto, ale navrácení peněz na účet není v případě osobního nákupu možné. Tímto Vás tedy prosíme o trpělivost a strpení, do té doby, než budou prodejní místa znova otevřena.

Zaplatil jsem vstupenky online a akce byla zrušena, jak mi budou vráceny peníze?

V případě, že byla akce zrušena a dohledali jste ji na stránce, Vám budou finanční prostředky navráceny na ten bankovní účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. Prosíme o trpělivost, vzhledem k aktuální situaci může být lhůta navrácení finančních prostředků prodloužena.

Termín akce, na který jsem zakoupil vstupenky, byl změněn, jak postupovat v případě, že mi nový termín nevyhovuje?

Na stránce naleznete více informací. Ve spodní části stránky postupně přidáváme seznamy akcí k jednotlivým dnům. Seznam postupně aktualizujeme dle informací od pořadatelských agentur. Vrácení vstupného bude probíhat individuálně, dle pokynů daného pořadatele akce a to po ukončení nouzového stavu.

Ve Vašem seznamu jsem nenalezl akci, na kterou mám zakoupené vstupenky, jak mám postupovat?

Na stránce postupně přidáváme seznamy akcí k jednotlivým dnům. Seznam postupně aktualizujeme dle informací od pořadatelských agentur (termín Vaší akce může být v nejbližší době do seznamu doplněn).

Více informací o jednotlivých zrušených a přesunutých akcích aktualizujeme online zde

Top