ZMĚNA: ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - BYLO NEBYLO, 20.5.2022, ZNOJMO

ZMĚNA:

představení Štístko a Poupěnka - Bylo nebylo, které se uskuteční 20. května ve Znojmě muselo být z vážných důvodů přesunuto na NOVÉ MÍSTO KONÁNÍ: Modrý sál, U Vinohradu 168, Nový Šaldorf

Datum a hodina začátku zůstávají.

Z důvodu naprosto odlišných zasedacích pořádků neplatí čísla řady a sedadla, která jsou uvedena na původně zakoupené vstupence

HLEDIŠTĚ JE NOVĚ NEČÍSLOVÁNO -držitelé vstupenek se usadí dle vlastního výběru.

 

Věříme, že toto opatření nezkazí Vašim dětem radost ze setkání se Štískem a Poupěnkou!

Pokud tuto změnu nemůžete akceptovat můžete požádat o vrácení vstupného,

nejpozději však 1. KVĚTNA 2022!

Pozor, uskutečněním představení platnost všech vstupenek a nárok na vrácení vstupného zanikají, přijďte!

 

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou
- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket
- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 


Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

 

Top