AEROSMITH – 4. 7. 2022 Praha, O2 ARENA – KONCERT ZRUŠEN

Vážení zákazníci,
Vzhledem k přetrvávající nejistotě ohledně situace kolem COVID-19 v Evropě se Aerosmith rozhodli zrušit své evropské tour a tedy i pražský koncert, který se měl uskutečnit 4. 7. 2022 v O2 areně.

Vyjádření kapely:
„S hlubokou lítostí musíme oznámit, že naše evropské turné, které se mělo uskutečnit v červnu a červenci 2022, bylo zrušeno. Nadále jsme sledovali probíhající vývoj situace v souvislosti s onemocněním COVID a vzhledem k související nejistotě ohledně logistiky cestování, přetrvávajících omezení a dalším problémům se ukázalo, že nebude možné pokračovat v našich letních koncertech v tomto regionu. Zdraví, bezpečnost a pohoda našich fanoušků jsou pro nás prioritou číslo jedna. Brzy se vrátíme, abychom to se všemi pořádně rozjeli. Do té doby se opatrujte a hluboce se omlouváme za případné nepříjemnosti.“

Vstupné se vrací (od 8.2.2022 10:00):
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ platba vstupenek po internetu
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce.
POZOR!! Platí pro platby vstupenek po internetu
Jestliže byla Vaše platba uskutečněna přes platební bránu ComGate, tj. platba kartou nebo zrychlený převod přes bankovní tlačítka a je vaše platba starší 13 měsíců, nelze návratovou transakci provést automaticky. Budete tak kontaktování z emailové adresy payments@comgate.cz a budete požádáni o zadání čísla účtu. Pokud své číslo účtu takto zadáte, bude během několika pracovních dnů Vaše refundace zpracována a Vám bude vrácena platba zpět na účet.
V případě, že email od platební brány do 10 pracovních dnů ode dne vracení neobdržíte, doporučujeme překontrolovat taktéž nevyžádanou poštu/SPAM.

3/ platba vstupenek přes benefity
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz

4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz

Top