začněte psát...
+
+
+
Celkem
Součástí VIP vstupenky je exklusivní catering podávaný po celou dobu akce, včetně no-limit konzumace vybraných alko/nealko nápojů.
+1 500 Kč
Viac info >>
+1 500 Kč
Viac info >>
Vážený zákazníku, právě probíhá přednostní nákup. Volný prodej bude umožněn od %ValidDate%
Čekejte prosím,
budete automaticky přesměrováni
Vážený zákazníku,
právě jste se zařadil do fronty zákazníků čekajících před Vámi. Jste
v pořadí, jakmile na Vás přijde řada, budete automaticky přesměrován do hlediště.
Po opuštění stránky, nebo neaktivitě Vašeho zařízení Vás systém zařadí na konec fronty čekajících zákazníků. Upozorňujeme zákazníky, že může dojít k vyprodání vstupenek ještě před tím, než na Vás dojde řada.
Děkujeme! Váš Ticketportal.
2ks = 20€
Stisknutím tlačítka "Vytvořit poptávku" souhlasíte s obchodními podmínkami
Místo: |
Ivo Toman – Zavádění změn ve firmách (délka 1h38m)
Proč jsou změny důležité pro přežití firem?
Změnit chování jednoho člověka je těžké. Změnit ho u 20 nebo u 200 je téměř nemožné, ale jde to. Chcete vědět, jak na to?
Proč mají lidé strach ze změn?
Jak dokážete změnit lidi?
Jak změníte chování lidí, které dnes už nevyhovuje?
Proč většina porad ani zavedení ISO nic neřeší?
Dále se dozvíte:
Jak zvýšíte výkony lidí v celé firmě skokově a s malou námahou díky emočním prožitkům?
Ve kterých šesti případech jsou změny zbytečné nebo dokonce škodlivé?
Co je to Systém nepohody?
Jaké jsou tři základní otázky u změn?
Jak si poradíte s odpůrci změn?
Proč selhává většina programů na změnu firemní kultury?
Osm bodů, které má obsahovat Dohoda o výkonu a proč?
Všeobecně rozšířené názory jsou většinou mylné.
Šíří je 95 % lidí, kteří to nikam nedotáhnou. Nedělejte to, co ostatní. Už jste také zjistili, že firmy, které zavedly ISO, krachují, stejně jako firmy, které ho nemají?
A co klasické vzdělání? Podívejte se na několik případů, kdy se učebnice o marketingu a ekonomii mýlí.
To je jen několik příkladů. Marketingová psychologie vám jich zodpoví mnohem více a podrobněji. Zabere vám to pár hodin a získáte výhody na několik let.
Proč jsou změny důležité pro přežití firem? Změnit chování jednoho člověka je těžké. Změnit ho u 20 nebo u 200 je téměř nemožné, ale jde to.
Ticketportal garantuje pravost vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.
Použijte jiné Vaše účty
Můžete se přihlásit pomocí účtu na následujících sociálních sítích:
Použijte vlastní účet
Pokud jste registrovaný v síti Ticketportal.
Po zadání e-mailu a nového hesla Vám zašleme aktivační odkaz. Změny nabudou platnosti po kliknutí na tento odkaz.
Zadejte e-mailovou adresu na kterou Vám opět zašleme aktivační odkaz
Níže vyberte ze dvou možností přístupu
Pro vyhledání můžete použít například:
Festival Brno; Národní divadlo; Název akce, Praha