Detail info
Close

Ivo Toman - Marketing

Ivo Toman
Ivo Toman - Marketing

Místo:

Vstupenky

Informace o akci

Ivo Toman – Marketing (délka 1h41m)

Ve video školení Marketing se dozvíte:
8 hlavních marketingových chyb.
Manipulace s vjemy.
Emoce a příběhy.
Jak vybudovat značku.
Jak měřit marketing.
Paretův zákon.
Segmentace a chyby u segmentace.
Co je a co není odlišení. Postup, jak se odlišit.
Jak vypracovat marketingovou mapu v 6 krocích.
Konkrétní příklady.

Segmentace:
Nebudete-li dělat segmentaci, pak budete dělat marketing naruby - přesvědčovat ty, co nekupují, aby začali. Nejrozšířenější jsou 2 typy segmentace:
demografické;
podle chování při nakupování.
I to asi znáte. Ale víte, že mnohem lepší segmentace je podle dopadu vašich činností?

Závažnost a odlišení:
Odlišení má význam jen tehdy, pokud je pro lidi závažné. Neprodáte, pokud vaše produkty nemají závažnost pro určitou část trhu. A závažnost se časem mění. Vzpoměňte si na diskety. Jaká je dnes závažnost disket? Téměř žádná!

Značky:
Pravděpodobnost, že značka bude úspěšná, je jen 1 : 10. Někde něco selže. Cílem videoškolení Instinktu zabijáka je, udělat to tak, aby nic neselhalo. Dozvíte se 5 bodů, jak se budují značky a to, co způsobuje jejich úspěch a neúspěch.

Marketingová mapa:
V 6 krocích najdete problémy zákazníků a řešení, abyste vydělali vy i oni. Zjistíte, že často dokážete vyřešit hned více problémů najednou. Také zjistíte, že ještě dnes můžete 80 % problémů odstranit. A s malými náklady.

...

Ticketportal garantuje pravost vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.

Top