začněte psát...
+
+
+
Celkem
Součástí VIP vstupenky je exklusivní catering podávaný po celou dobu akce, včetně no-limit konzumace vybraných alko/nealko nápojů.
+1 500 Kč
Viac info >>
+1 500 Kč
Viac info >>
Vážený zákazníku, právě probíhá přednostní nákup. Volný prodej bude umožněn od %ValidDate%
Čekejte prosím,
budete automaticky přesměrováni
Vážený zákazníku,
právě jste se zařadil do fronty zákazníků čekajících před Vámi. Jste
v pořadí, jakmile na Vás přijde řada, budete automaticky přesměrován do hlediště.
Po opuštění stránky, nebo neaktivitě Vašeho zařízení Vás systém zařadí na konec fronty čekajících zákazníků. Upozorňujeme zákazníky, že může dojít k vyprodání vstupenek ještě před tím, než na Vás dojde řada.
Děkujeme! Váš Ticketportal.
2ks = 20€
Stisknutím tlačítka "Vytvořit poptávku" souhlasíte s obchodními podmínkami
Místo: |
Ivo Toman – Marketing (délka 1h41m)
Ve video školení Marketing se dozvíte:
8 hlavních marketingových chyb.
Manipulace s vjemy.
Emoce a příběhy.
Jak vybudovat značku.
Jak měřit marketing.
Paretův zákon.
Segmentace a chyby u segmentace.
Co je a co není odlišení. Postup, jak se odlišit.
Jak vypracovat marketingovou mapu v 6 krocích.
Konkrétní příklady.
Segmentace:
Nebudete-li dělat segmentaci, pak budete dělat marketing naruby - přesvědčovat ty, co nekupují, aby začali. Nejrozšířenější jsou 2 typy segmentace:
demografické;
podle chování při nakupování.
I to asi znáte. Ale víte, že mnohem lepší segmentace je podle dopadu vašich činností?
Závažnost a odlišení:
Odlišení má význam jen tehdy, pokud je pro lidi závažné. Neprodáte, pokud vaše produkty nemají závažnost pro určitou část trhu. A závažnost se časem mění. Vzpoměňte si na diskety. Jaká je dnes závažnost disket? Téměř žádná!
Značky:
Pravděpodobnost, že značka bude úspěšná, je jen 1 : 10. Někde něco selže. Cílem videoškolení Instinktu zabijáka je, udělat to tak, aby nic neselhalo. Dozvíte se 5 bodů, jak se budují značky a to, co způsobuje jejich úspěch a neúspěch.
Marketingová mapa:
V 6 krocích najdete problémy zákazníků a řešení, abyste vydělali vy i oni. Zjistíte, že často dokážete vyřešit hned více problémů najednou. Také zjistíte, že ještě dnes můžete 80 % problémů odstranit. A s malými náklady.
...
Ticketportal garantuje pravost vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.
Použijte jiné Vaše účty
Můžete se přihlásit pomocí účtu na následujících sociálních sítích:
Použijte vlastní účet
Pokud jste registrovaný v síti Ticketportal.
Po zadání e-mailu a nového hesla Vám zašleme aktivační odkaz. Změny nabudou platnosti po kliknutí na tento odkaz.
Zadejte e-mailovou adresu na kterou Vám opět zašleme aktivační odkaz
Níže vyberte ze dvou možností přístupu
Pro vyhledání můžete použít například:
Festival Brno; Národní divadlo; Název akce, Praha