právě jste se zařadil do fronty zákazníků čekajících před Vámi. Jste
v pořadí, jakmile na Vás přijde řada, budete automaticky přesměrován do hlediště. Po opuštění stránky, nebo neaktivitě Vašeho zařízení Vás systém zařadí na konec fronty čekajících zákazníků. Upozorňujeme zákazníky, že může dojít k vyprodání vstupenek ještě před tím, než na Vás dojde řada.
Děkujeme! Váš Ticketportal.
Nastavení hlídacího psa
Hlídací pes je služba, která Vám pohlídá uvolněná místa a vytvoří Vám automaticky rezervaci na základě Vašeho požadavku a pošle Vám informační e-mail s číslem vytvořené rezervace a pokyny, jak dokončit nákup.
Orientační plán hlediště Mapa hlediště je pouze orientační. Na této mapce si nelze vybrat místo. Podívejte se, kde byste chtěli sedět a pokračujte níže.
Ve video školení Marketing se dozvíte: 8 hlavních marketingových chyb. Manipulace s vjemy. Emoce a příběhy. Jak vybudovat značku. Jak měřit marketing. Paretův zákon. Segmentace a chyby u segmentace. Co je a co není odlišení. Postup, jak se odlišit. Jak vypracovat marketingovou mapu v 6 krocích. Konkrétní příklady.
Segmentace: Nebudete-li dělat segmentaci, pak budete dělat marketing naruby - přesvědčovat ty, co nekupují, aby začali. Nejrozšířenější jsou 2 typy segmentace: demografické; podle chování při nakupování. I to asi znáte. Ale víte, že mnohem lepší segmentace je podle dopadu vašich činností?
Závažnost a odlišení: Odlišení má význam jen tehdy, pokud je pro lidi závažné. Neprodáte, pokud vaše produkty nemají závažnost pro určitou část trhu. A závažnost se časem mění. Vzpoměňte si na diskety. Jaká je dnes závažnost disket? Téměř žádná!
Značky: Pravděpodobnost, že značka bude úspěšná, je jen 1 : 10. Někde něco selže. Cílem videoškolení Instinktu zabijáka je, udělat to tak, aby nic neselhalo. Dozvíte se 5 bodů, jak se budují značky a to, co způsobuje jejich úspěch a neúspěch.
Marketingová mapa: V 6 krocích najdete problémy zákazníků a řešení, abyste vydělali vy i oni. Zjistíte, že často dokážete vyřešit hned více problémů najednou. Také zjistíte, že ještě dnes můžete 80 % problémů odstranit. A s malými náklady.
...
Ticketportal je zárukou pravosti vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.
Portál Ticketportal.cz je online tržištěm. Smlouvu o účasti na akci uzavíráte přímo s pořadatelem, jehož údaje jsou uvedeny přímo v košíku.
Pořadatel se ve smyslu čl. 30 odst. 1 písm. e) nařízení EU 2022/2065 zavázal nabízet na portále www.ticketportal.cz pouze výrobky nebo služby, jež jsou v souladu s použitelným právem Evropské unie.