VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti Automotodrom Brno, a.s., IČ 607 28 825, se sídlem Ostrovačice, Masarykův okruh 201, PSČ 664 81, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod sp.zn. B 1451 (dále jen „AMD“) pro poskytování služby dodávky e-vstupenky pro:
- vstupenky na akci Grand Prix České republiky – Mistrovství světa silničních motocyklů konanou ve sportovním motoristickém areálu Masarykův okruh, dále jen „Akce“
- ÚČEL VOP
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky AMD upravují práva a povinnosti smluvních stran vznikající na základě a v souvislosti s uzavíráním smlouvy smluvních stran o poskytování služby dodávky e-vstupenky prostřednictvím internetového obchodu provozovaného společností IRSnet CZ s.r.o. (dále jen TICKETPORTAL) na základě řádně uzavřené Rámcové smlouvy o spolupráci.
1.2. Dle smlouvy a těchto všeobecných obchodních podmínek je poskytována výhradně služba dodávky e-vstupenky. Práva a povinnosti spotřebitele jako možného držitele vstupenky jsou výhradně právy a povinnostmi spotřebitele vůči pořadateli akce či vůči zciziteli vstupenky, nikoliv však vůči AMD nebo společností TICKETPORTAL.
1.3. Tyto všeobecné podmínky AMD se vztahují výhradně na vztahy mezi AMD a spotřebiteli, nikoliv na vztahy mezi AMD a podnikateli.
1.4. Ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek AMD tvoří nedílnou součást smlouvy smluvních stran o poskytování služby dodávky e-vstupenky prostřednictvím internetového obchodu provozovaného společností TICKETPORTAL.
1.5. Ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek AMD upravují rovněž práva a povinnosti smluvních stran vznikající v souvislosti s užíváním internetového obchodu spotřebiteli.
- ZÁKLADNÍ POJMY VOP
PRO TYTO VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATÍ NÁSLEDUJÍCÍ VÝKLAD POJMŮ:
Akce – sportovní akce Grand Prix České republiky – Mistrovství světa silničních motocyklů konaná ve sportovním motoristickém areálu Masarykův okruh, které je možno se účastnit po předložení řádně zakoupené a prokazatelně předložené e-vstupenky.
AMD – společnost zapsaná Krajským soudem v Brně pod sp.zn. B 1451, společnost Automotodrom Brno, a.s., IČ 607 28 825, se sídlem Ostrovačice, Masarykův okruh 201, PSČ 664 81; je na základě Rámcové smlouvy o spolupráci uživatelem internetového obchodu společnosti IRSnet CZ s.r.o., právnická osoba poskytující na základě smlouvy spotřebiteli službu dodávky e-vstupenky prostřednictvím tohoto internetového obchodu.
Spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání smlouvy a užívání internetového obchodu nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání a má postavení odběratele služby dodávky e-vstupenky prostřednictvím internetového obchodu.
E-vstupenka – datový soubor formátu PDF nebo jiné elektronické podobě, který za specifických podmínek internetového obchodu společnosti TICKETPORTAL představuje vstupenku – doklad opravňující jednoho držitele tohoto dokladu k jednorázovému vstupu na konkrétní akci v určitém místě a určitém časovém úseku
Internetový obchod – webový portál motogpczechia.com provozovaný AMD a ticketportal.cz provozovaný společností TICKETPORTAL.
Konkrétní akce – sportovní akce Grand Prix České republiky – Mistrovství světa silničních motocyklů
Podnikatel – fyzická nebo právnická osoba, která při uzavírání smlouvy a užívání internetového obchodu jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání
Smlouva – smlouva o poskytování služby dodávky e-vstupenky prostřednictvím internetového obchodu uzavíraná na dobu neurčitou mezi smluvními stranami; její nedílnou součást tvoří VOP a další OP
Smluvní strany – AMD, spotřebitel a TICKETPORTAL.
VOP – tyto všeobecné obchodní podmínky AMD pro poskytování služby dodávky e-vstupenky, které tvoří nedílnou součást smlouvy.
- UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.0. Objednávka
3.1. Spotřebiteli je v internetovém obchodě umožněno objednat e-vstupenku či e-vstupenky. Spotřebitel je oprávněn objednat nejvýše 10 (deset) kusů vstupenky na přírodní tribunu, 5 (pět) kusů vstupenky na sedadlové tribuny.
3.2. Internetový obchod obsahuje přehled konkrétních vstupenek, a to včetně uvedení ceny e-vstupenky; cena e-vstupenky je uvedena včetně všech daní v CZK a EUR. E-vstupenku na konkrétní akci je možno objednat u AMD a společnosti TICKETPORTAL po celou dobu, po níž je konkrétní vstupenka obsažena v přehledu internetového obchodu. Uvedení konkrétní vstupenky v přehledu internetového obchodu není návrhem na uzavření smlouvy. Návrhem na uzavření smlouvy je spotřebitelova objednávka.
3.2.1. Při objednávce e-vstupenky či e-vstupenek postupuje spotřebitel v následujících krocích:
a) spotřebitel vstupuje do internetového obchodu na webu www.motogpczechia.com nebo na webu Ticketportal.cz.
- b) spotřebitel zvolí z přehledu konkrétních vstupenek obsaženého v internetovém obchodě konkrétní vstupenku, na kterou zamýšlí objednat e-vstupenku či e-vstupenky
c) spotřebitel za užití web tlačítka internetového obchodu „pokračovat do košíku“ „vloží“ do „košíku“ internetového obchodu e-vstupenku či e-vstupenky v požadovaném množství; spotřebitel je oprávněn vložit do košíku počet e-vstupenek na konkrétní akci v souladu s čl. 3.1. VOP; je-li k tomu prostřednictvím internetového obchodu spotřebitel vyzván, provede před vložením e-vstupenky či e-vstupenek do košíku výběr požadované tribuny a požadovaného místa na tribuně
d) spotřebitel zkontroluje zda se v košíku e-shopu nachází e-vstupenka či e-vstupenky, které zamýšlí objednat; za účelem změny obsahu košíku stiskne tlačítko přidat další a doplní objednávku „vložením“ do košíku. Pokud košík obsahuje nechtěné položky, může ji spotřebitel smazat „stisknutím“ X u vložené položky nebo stisknutí tlačítka odpadkového koše smazat objednávku celou.
e) odpovídá-li stav košíku zamýšlené objednávce spotřebitele, může spotřebitel v bodě 2 vložit dárkovou poukázku nebo jiný druh poukázky (v této fázi musí být spotřebitel přihlášen ke svému účtu). V případě, že AMD vyžaduje od spotřebitele údaje potřebné k dodání dalších služeb jako je například parkovací karta, vyplní spotřebitel tyto údaje právě v bodu 2. V tomto případě se další body uvedené v těchto VOP posouvají.
Dále má možnost v bodě 3 pojistit svou vstupenku. V bodě 4 zvolí spotřebitel způsob doručení vstupenky. V bodě 5 zvolí spotřebitel způsob zaplacení objednávky.
- f) V bodě 6 může spotřebitel zkontrolovat správnost své objednávky, seznámí se s VOP a dalšími případnými normami (např. Návštěvní řád Masarykova okruhu zveřejněný na webové adrese uvedené v čl. IX. odst. 9.7. VOP) či navrhovanými smluvními ujednáními (např. konkrétní podmínky uplatnění e-vstupenky či vstupenky stanovené pořadatelem konkrétní akce, provozní a návštěvní řád pořadatele konkrétní akce atp.). Tyto další případné normy či navrhovaná smluvní ujednání jsou ve smlouvě označovány též jen jako "další OP". Zaškrtnutím webových polí zobrazovaných u jednotlivých aktivních odkazů na text VOP a případně na text dalších OP stvrzuje spotřebitel, že se s textem VOP či dalších OP seznámil, že tomuto plně rozumí a s tímto souhlasí, přičemž se tento dle jeho návrhu má stát nedílnou součástí smlouvy. Zaškrtnutím webových polí zobrazovaných u jednotlivých aktivních odkazů na text VOP a případně na text dalších OP přijímá spotřebitel zároveň veškerá práva a povinnosti daná mu VOP či dalšími OP.
- g) nyní může spotřebitel potvrdit objednávku tlačítkem zaplatit, zobrazí se potvrzení e-mailové adresy a poté se spotřebiteli zobrazí webová stránka s výzvou platby dle zvoleného způsobu uvedeného v čl. 3.2.1.bodě e) VOP
- h) za účelem změny obsahu košíku nebo za účelem změny údajů nezbytných k učinění objednávky či dalších údajů stiskne spotřebitel opakovaně tlačítko internetového prohlížeče „zpět“, dokud není spotřebiteli zobrazena webová stránka, na které je možno měnit obsah košíku či měnit nebo doplňovat údaje nezbytné k učinění objednávky a další údaje; dále spotřebitel postupuje jako při původním činění objednávky
- ch) po zaplacení a dokončení objednávky odešle spotřebitel objednávku TICKETPORTALU, po takovémto odeslání objednávky není možno bez souhlasu TICKETPORTALU objednávku změnit ani odvolat.
i) spotřebitel je povinen doručit AMD písemné oznámení o jakékoliv změně údaje nezbytného k učinění objednávky či dalšího údaje, a to neprodleně po té, co ke změně dojde
j) veškeré údaje nezbytné k učinění objednávky a další údaje uvedené v objednávce jakož i veškeré údaje uvedené v oznámení o změně údajů nezbytných k učinění objednávky a dalších údajů uvedených v objednávce se považují ze strany AMD za správné, pravdivé a úplné; za případnou nesprávnost, nepravdivost a neúplnost odpovídá plně spotřebitel
3.2.2. Vlastním uživatelským účtem spotřebitele je uživatelský účet spotřebitele vzniklý na základě registrace spotřebitele provedené na internetovém obchodu.
3.2.3. Objednávka spotřebitele se považuje za doručenou AMD okamžikem, kdy dojde do disponibilní sféry AMD a Internetového obchodu.
3.3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
3.3.1. Internetový portál společnosti TICKETPORTAL neprodleně poté, co mu bude doručena a uhrazena spotřebitelova objednávka, potvrdí spotřebiteli uhrazení objednávky odesláním potvrzení o zaplacení objednávky na spotřebitelem v objednávce uvedenou e-mailovou adresu. AMD ani TICKETPORTAL neodpovídá za případnou nefunkčnost e-mailové adresy a e-mailové schránky spotřebitele.
3.3.2. Pokud Internetový obchod shledá při objednávce spotřebitele nekalé úmysly v budoucím nakládání se vstupenkou, může tuto objednávku zablokovat či znehodnotit. V případě prokázání opaku uzná tuto objednávku spotřebiteli jako platnou.
3.4. PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY – UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.4.1 Spotřebitel má před realizací objednávky zpřístupněno úplné znění smlouvy včetně znění VOP a dalších OP. Po realizaci objednávky jsou tyto VOP a OP dostupné na odkazu umístěného na webu AMD.
3.4.2 AMD není dána povinnost uzavřít se spotřebitelem smlouvu, a to zejména tehdy, kdy spotřebitel v minulosti porušil své povinnosti vůči AMD jakož i tehdy, kdy AMD pozbude oprávnění disponovat objednanou e-vstupenkou či e-vstupenkami.
3.4.3 Spotřebitel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
3.4.4 Každá ze smluvních stran si hradí své vlastní náklady vzniklé jí při uzavírání smlouvy.
3.4.5. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně internetového obchodu při uvedení ceny v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není AMD povinna dodat spotřebiteli e-vstupenku za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že spotřebiteli bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. AMD nebo TICKETPORTAL informuje spotřebitele o chybě bez zbytečného odkladu a zašle spotřebiteli na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí spotřebitelem na e-mailovou adresu AMD.
- PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
4.1. Uzavřením smlouvy vzniká spotřebiteli povinnost ve lhůtě do tří pracovních dní ode dne uzavření smlouvy uhradit cenu veškerých e-vstupenek dle smlouvy.
4.2. Uzavřením smlouvy vzniká AMD a společnosti TICKETPORTAL povinnost dodat spotřebiteli veškeré e-vstupenky dle smlouvy, a to ve lhůtě do dvou pracovních dní ode dne, ke kterému bude spotřebitelem uhrazena cena veškerých e-vstupenek dle smlouvy.
4.3. Spotřebitel souhlasí s tím, aby AMD nebo společnost TICKETPORTAL započalo s plněním ze smlouvy, zejm. s dodávkou e-vstupenky či e-vstupenek dle smlouvy, bezprostředně po uzavření smlouvy, tedy i před případným uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, a o započetí plnění ze smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy tímto spotřebitelem AMD výslovně žádá.
4.4. Spotřebitel je oprávněn uhradit cenu veškerých e-vstupenek dle smlouvy v EUR nebo CZK dle své vlastní volby. Cena veškerých e-vstupenek dle smlouvy je určena jako cena dle smlouvy veškerých e-vstupenek včetně veškerých daní a poplatků k termínu učinění objednávky.
4.5. Spotřebitel je povinen uhradit cenu veškerých e-vstupenek dle smlouvy způsobem ve smlouvě určeným, tedy způsobem zvoleným spotřebitelem v objednávce a akceptovaným Internetovým obchodem v přijetí objednávky.
4.5.1. Cenu veškerých e-vstupenek či e-vstupenky dle smlouvy je možno uhradit výhradně bezhotovostně, a to následujícím způsobem:
- a) on-line platbou platební kartou nebo přes Google Pay, Apple Pay
- b) bankovním převodem
- c) benefitními kartami
4.6. Závazek spotřebitele k úhradě ceny veškerých e-vstupenek dle smlouvy je splněn okamžikem připsání ceny veškerých e-vstupenek dle smlouvy na bankovní účet sdělený spotřebiteli při nákupu e-vstupenky.
4.7. Spotřebiteli nevzniká na základě smlouvy bez dalšího povinnost k jakékoliv další úhradě na účet AMD. Spotřebiteli může být ze strany společnosti TICKETPORTAL účtován manipulační poplatek.
4.8. Veškeré e-vstupenky dle smlouvy se považují za spotřebiteli dodané okamžikem jejich odeslání internetovým obchodem společnosti TICKETPORTAL na spotřebitelem v objednávce uvedenou e-mailovou adresu. Tento okamžik se zároveň považuje za okamžik převzetí veškerých e-vstupenek dle smlouvy spotřebitelem a tímto okamžikem přechází na spotřebitele nebezpečí škody na každé e-vstupence. AMD ani TICKETPORTAL neodpovídá za případnou nefunkčnost e-mailové adresy a e-mailové schránky spotřebitele. Okamžikem dodání e-vstupenky přechází na spotřebitele nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení e-vstupenky. Vlastnické právo spotřebitele k e-vstupence vzniká okamžikem převzetí e-vstupenky, nikoliv však dříve, než bude spotřebitelem uhrazena cena veškerých e-vstupenek. Pro případ opakovaného doručování e-vstupenky z důvodu na straně spotřebitele je spotřebitel povinen uhradit náklady spojené s tímto opakovaným doručováním.
4.9. Má-li se e-vstupenka stát dokladem opravňujícím jednoho svého držitele k jednorázovému vstupu na konkrétní akci v určitém místě a určitém časovém úseku (vstupenkou), je tuto nutno uchovávat v opatrnosti před jakýmkoliv zcizením či kopírováním a ve formátu určeným internetovým obchodem, aby byla data vstupenky plně čitelná. Konkrétní podmínky uplatnění e-vstupenky či vstupenky spotřebitelem jsou stanoveny pořadatelem konkrétní akce. S těmito podmínkami je spotřebitel seznámen při uzavření smlouvy a vyslovuje s nimi svůj souhlas. AMD a společnost TICKETPORTAL odpovídá jako poskytovatel služby dodávky e-vstupenky výhradně za kvalitu e-vstupenky k okamžiku jejího doručení spotřebiteli; AMD neodpovídá za kvalitu tisku e-vstupenky. AMD se zavazuje informovat spotřebitele o případných změnách konkrétních podmínek uplatnění e-vstupenky či vstupenky spotřebitelem.
4.10. Spotřebitel bere na vědomí a souhlasí s tím, že řádně uchovaná v elektronické podobě nebo vytištěná a předložená e-vstupenka se stane dokladem opravňujícím svého držitele k jednorázovému vstupu na konkrétní akci v určitém místě a určitém časovém úseku jen pro první osobu, která se tímto dokladem řádně a včas prokáže. Pro jakékoliv další osoby, byť by se tyto řádně a včas prokazovaly řádně vytištěnou e-vstupenkou, se řádně vytištěná e-vstupenka nestane dokladem opravňujícím tyto osoby k jednorázovému vstupu na konkrétní akci v určitém místě a určitém časovém úseku. AMD ani TICKETPORTAL neodpovídá za jakékoliv dispozice s e-vstupenkou poté, co byla tato spotřebiteli doručena. Padělání a přeprodej vstupenek je zakázán. Přeprodejem se vystavujete riziku trestního stíhání
4.11. Spotřebitel je povinen neprodleně poté, co převezme e-vstupenky dle smlouvy, tyto zkontrolovat, zejména zkontrolovat jejich správnost a úplnost jakož i to, že veškeré spotřebiteli dodané e-vstupenky jsou ve shodě se smlouvou. V případě shledání jakýchkoliv nedostatků dodané e-vstupenky, zejména tedy v případě shledání jakýchkoliv nesprávností či neúplnosti e-vstupenky nebo v případě shledání neshody dodané e-vstupenky se smlouvou, je spotřebitel povinen neprodleně o tomto doručit písemné oznámení na kontakt uvedený na internetovém obchodu reklamace@ticketportal.cz.
4.12. Spotřebitel není oprávněn jakkoliv disponovat s e-vstupenkami a jejich tiskovými výstupy, pokud se tyto dostaly do jeho disponibilní sféry jinak než řádně na základě smlouvy.
4.13. Spotřebitel je seznámen před uzavřením smlouvy s veškerými dalšími OP a Návštěvním řádem akce, s těmito vyslovuje souhlas a činí je součástí své nabídky.
- REKLAMACE
5.1. AMD odpovídá spotřebiteli za řádné a včasné poskytnutí služby dle smlouvy. AMD neodpovídá spotřebiteli za řádné a včasné poskytnutí služby dle smlouvy zejm. tehdy, nebyla-li AMD řádně a včas služba dle smlouvy poskytnuta v důsledku jednání či opomenutí spotřebitele.
5.1.1. AMD spotřebiteli odpovídá za to, že veškeré spotřebiteli dodané e-vstupenky jsou při jejich dodání ve shodě se smlouvou. AMD spotřebiteli neodpovídá za to, že veškeré spotřebiteli dodané e-vstupenky jsou při jejich dodání ve shodě se smlouvou zejm. tehdy, byla-li případná neshoda se smlouvou způsobena spotřebitelem či pokud o této neshodě spotřebitel věděl před převzetím e-vstupenky.
5.2. Práva a povinnosti smluvních stran vznikající v důsledku nikoliv řádného čí nikoliv včasného poskytnutí služby dle smlouvy se řídí přiměřeně zejm. ustanoveními části čtvrté, hlavy I., dílu 7 oddílu 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
5.3.Veškeré reklamace vstupenek zakoupených v prodejní síti TICKETPORTAL se řídí těmito Obchodními podmínkami.
5.3.1. TICKETPORTAL není pořadatelem Akce.
5.3.2.Zaplacené vstupné se nevrací, pokud není níže výslovně uvedeno jinak.
5.3.3. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě poškození, zničení, ztráty nebo odcizení vstupenky nebude vstupenka nahrazována novou a spotřebiteli nebude poskytnuta náhrada.
5.3.4. V případě, že spotřebitel zvolí při nákupu vstupenek jako způsob doručení vstupenek jejich doručení prostřednictvím České pošty na adresu v ČR nebo službou EMS na adresu v ČR anebo poštou na adresu na Slovensku a vstupenky mu takto doručeny nebudou, uvědomí spotřebitel společnost TICKETPORTAL, která obratem učiní u České pošty reklamaci. Vyřízení této reklamace trvá maximálně 30 dnů, pokud se spotřebitel se společností TICKETPORTAL nedohodne na delší lhůtě. Bude-li výsledkem reklamačního řízení u České pošty zjištění, že došlo ke ztrátě zasílané vstupenky z důvodů neležících na straně spotřebitele, společnost TICKETPORTAL spotřebitele o výsledku vyrozumí a vrátí mu peníze zaplacené za nedoručené vstupenky včetně poplatku za doručení.
5.3.5. V případě, že ze strany AMD dojde k úplnému zrušení Akce, bude spotřebitel, který společnosti TICKETPORTAL poskytl svůj kontakt (e-mail, poštovní adresa, fax apod.), prostřednictvím tohoto kontaktu vyrozuměn o tom, že Akce je zrušena. Společnost TICKETPORTAL neodpovídá spotřebiteli, pokud jej nebude možno prostřednictvím tohoto kontaktu včas zastihnout anebo pokud spotřebitel obdrží včas odeslané vyrozumění o zrušení Akce se zpožděním.
5.3.6. Dojde-li ze strany AMD k úplnému zrušení Akce, bude společnost TICKETPORTAL vracet níže popsaným způsobem vstupné pouze do výše prostředků, které jí AMD za tím účelem poskytne, neboť společnost TICKETPORTAL jedná pouze jménem a na účet pořadatele Akce. V části, v níž nebudou nároky spotřebitelů uspokojeny, odpovídá spotřebitelům výhradně pořadatel zrušené Akce.
5.3.7. Dojde-li k úplnému zrušení Akce, přičemž spotřebitel, který v prodejní síti TICKETPORTAL již vstupenku na tuto Akci řádně zaplatil, tuto vstupenku osobně převzal či obdržel jiným prodejním kanálem, bude zveřejněn aktuální postup pro vracení vstupného na stránkách www.ticketportal.cz a www.motogpczechia.com. Samotný postup pro vracení vstupného je následující:
- Pokud byla vstupenka zakoupena v konkrétním prodejním místě prodejní sítě TICKETPORTAL, bude spotřebiteli vstupné s výhradou ustanovení bodu 5.3.4. vyplaceno, pokud se dostaví se vstupenkou bez zbytečného odkladu do prodejního místa, ve kterém ji zakoupil. Vzhledem k tomu, že společnost TICKETPORTAL jedná jménem a na účet pořadatele zrušené Akce, může být na pokyn pořadatele určeno jiné konkrétní místo, ve kterém bude vstupné vracet sám pořadatel;
- Pokud byla vstupenka na zrušenou Akci zakoupena přes webové stránky TICKETPORTAL, TICKETPORTAL spotřebitele kontaktuje a vyrozumí ho s dalším postupem. Vstupné bude spotřebiteli s výhradou ustanovení bodu 5.3.4. vráceno přes kartové centrum případně bankovním převodem na účet, který spotřebitel za tím účelem společnosti TICKETPORTAL písemně sdělí;
5.3.8. Bude-li vráceno vstupné postupem podle bodu 5.3.5., spotřebitel bere na vědomí, že mu nebude vrácen Distribuční poplatek, příp. jiné poplatky dle podmínek koupi vstupenky či podmínek pro vrácení vstupného uvedených v těchto jiných podmínkách anebo přímo na vstupence.
5.3.9. Jakékoliv jiné reklamace, než které se opírají o skutečnost, že Akce byla pořadatelem zcela zrušena, bude TICKETPORTAL postupovat k vyjádření anebo přímému vyřízení AMD. O stanovisku pořadatele k reklamaci bude spotřebitel vyrozuměn do 30 dnů. Na žádost spotřebitele bude spotřebiteli poskytnut přímý kontakt na pořadatele.
5.3.10. Veškeré reklamace a případné dotazy je třeba doručit bez zbytečného odkladu elektronickou poštou obchodnímu úseku TICKETPORTAL na e-mailovou adresu: reklamace@TICKETPORTAL.cz. Spotřebitel je oprávněn učinit reklamaci a uplatnit svá zákonná práva z vadného plnění nejpozději do dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí vstupenek. Současně spotřebitel musí společnosti TICKETPORTAL zjištěnou vadu oznámit bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, jinak mu soud práva z vadného plnění nepřizná.
5.3.11. Je-li vada odstranitelná, může se spotřebitel domáhat opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni vstupenku použít, může spotřebitel buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny. Kdo má právo podle předchozí věty, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud mu právo nepřizná, pokud společnost TICKETPORTAL namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
5.4. Veškerá práva dle ustanovení čl. V VOP je spotřebitel oprávněn a povinen uplatnit na e-mailové adrese AMD: ticket@brno-circuit.com a help@ticketportal.cz
5.5. Dojde-li během akce k takové změně podmínek, zejména povětrnostních a těch způsobených vyšší mocí, které nemohlo AMD odvrátit, a které neumožní bezpečné provedení akce, není AMD povinno vracet úhradu.
- ZÁNIK PRÁV A POVINNOSTÍ ZE SMLOUVY
6.1. Spotřebitel bere na vědomí, že s ohledem na charakter plnění v podobě e-vstupenky, kdy je uzavírána smlouva o využití volného času, nemá možnost odstoupit od smlouvy s výjimkou případů vymezených ve smlouvě a těchto VOP, a to v souladu s ust. § 1837 psím. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
6.2. AMD je dáno právo odstoupit od smlouvy bez jakékoliv sankce ve lhůtě do čtrnácti dnů tehdy, kdy ani ve lhůtě do 3 pracovních dní ode dne uzavření smlouvy nedojde ze strany spotřebitele k úhradě ceny veškerých e-vstupenek dle smlouvy.
VII OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
7.1. Ochrana osobních údajů spotřebitele se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bodu 7 nařízení je Automotodrom Brno, a.s., IČ 607 28 825, se sídlem Ostrovačice, Masarykův okruh 201, PSČ 664 81, kontaktní údaje správce jsou: poštovní adresa Automotodrom Brno, a.s., P.O.Box 1, 641 00 Brno 41; e-mailová adresa: ticket@automotodrombrno.cz a telefonní číslo: +420546123348.
7.2. Spotřebitel tímto uděluje AMD jako správci a zpracovateli osobních údajů svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů uváděných jím dobrovolně jako údaje nezbytné k učinění objednávky či jako další údaje při objednávce nebo v rámci založení a správy vlastního uživatelského účtu. Spotřebitel takto zejména souhlasí se zpracováním svých následujících osobních údajů: titul, jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu, doručovací adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo. Poskytnutí osobních údajů spotřebitele je dobrovolným poskytnutím osobních údajů.
7.3. Spotřebitelův souhlas je poskytován na dobu neurčitou ode dne uzavření smlouvy.
7.4. Spotřebitelovy osobní údaje jsou se spotřebitelovým souhlasem dle smlouvy zpracovávány za účelem plnění smlouvy, za účelem vedení vlastního uživatelského účtu spotřebitele jakož i za účelem zasílání informací a obchodních sdělení spotřebiteli a za marketingovými účely AMD.
7.5. Veškeré osobní údaje spotřebitele jsou AMD zpracovávány na heslem chráněném PC serveru v elektronické podobě automatizovaným způsobem či v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem a přístup k nim je umožňován AMD, nikoliv osobám třetím.
7.6. Spotřebiteli je dáno právo přístupu k jeho osobním údajům zpracovávaným AMD a právo na jejich opravu jakož i další práva daná mu zákonem č. 101/2000 Sb., zejm. ustanovením §21 tohoto zákona a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES.
7.6.1. Pokud by se spotřebitel domníval, že AMD provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu s ochranou soukromého a osobního života spotřebitele nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné a s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat AMD o vysvětlení či požadovat, aby AMD odstranila takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li takováto žádost spotřebitele shledána oprávněnou, AMD odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li AMD oprávněné žádosti, má spotřebitel právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno právo spotřebitele obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
7.6.2. Požádá-li spotřebitel o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu AMD povinna tuto informaci předat. AMD má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
7.7. Spotřebiteli je dáno právo písemně AMD vyjádřit svůj nesouhlas s dalším zpracováváním svých osobních údajů. Více informací o právech spotřebitele je k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů.
7.8. Spotřebitel se zavazuje uvádět veškeré údaje nezbytné k učinění objednávky jakož i veškeré další údaje při objednávce nebo v rámci založení a správy vlastního uživatelského účtu pravdivě, správně a úplně. Spotřebitel se zavazuje AMD neprodleně písemně informovat o případných změnách v těchto údajích.
- SPOLEČNÁ USTANOVENÍ
8.1. Spotřebitel bere na vědomí a souhlasí s tím, že programové vybavení a další součásti tvořící internetový obchod jsou chráněny autorským právem. Spotřebitel se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod. Spotřebitel není oprávněn při využívání internetového obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz internetového obchodu. Internetový obchod je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv třetích osob a který je v souladu s jeho určením. Spotřebitel bere na vědomí a souhlasí s tím, že AMD a TICKETPORTAL nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku užití internetového obchodu v rozporu s jeho určením. Spotřebitel bere na vědomí a souhlasí s tím, že AMD a TICKETPORTAL nenese odpovědnost za řádné fungování softwaru a hardwaru spotřebitele, zejména pak, že AMD a TICKETPORTAL nenese odpovědnost za řádné fungování e-mailové adresy a e-mailové schránky spotřebitele.
8.2. Spotřebitel má v průběhu nákupu možnost udělit souhlas se zasíláním obchodních sdělení AMD a informací souvisejících se službami nebo podnikem AMD na svou adresu zaškrtnutím příslušného pole. Spotřebitel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jím užívaný počítač. V případě, že je nákup v internetovém obchodě možné provést a závazky AMD ze smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač užívaný spotřebitelem, může spotřebitel souhlas podle předchozí věty kdykoliv písemně odvolat.
8.3. AMD je k poskytování služby dle smlouvy oprávněna na základě živnostenského oprávnění. Poskytování služby dle smlouvy nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
8.4. Smlouvu je možné uzavřít v českém, německém nebo anglickém jazyce. Smlouva je archivována v internetovém obchodě v elektronické podobě na PC serveru chráněném heslem a není přístupná třetím osobám, avšak je přístupná spotřebiteli, požádá-li o to písemně a uhradí-li AMD účelně vynaložené náklady na jejich zpřístupnění spotřebiteli. Doručovat dle smlouvy je možné výhradně na smlouvou uvedené poštovní adresy, e-mailové adresy a telefonní čísla a se smlouvou uvedených e-mailových adres a telefonních čísel jakož i z libovolných poštovních adres. Písemnosti je dále možno doručovat osobně. Není-li smlouvou uvedeno jinak, je poštovní adresou spotřebitele každá poštovní adresa, e-mailovou adresou spotřebitele každá e-mailová adresa a telefonním číslem spotřebitele každé telefonní číslo jak jsou tyto uvedeny v údajích nezbytných k učinění objednávky při objednávce či v dalších údajích uvedených v objednávce či ve vlastním uživatelském účtu spotřebitele; v případě doručení písemného oznámení o změně údajů nezbytných k učinění objednávky a dalších údajů uvedených v objednávce nahrazují konkrétní nově písemné oznámené údaje konkrétní údaje původní. Není-li smlouvou uvedeno jinak, je poštovní adresou AMD následující poštovní adresa: Automotodrom Brno, a.s., P.O.Box 1, 641 00 Brno 41; e-mailovou adresou AMD následující e-mailová adresa: ticket@automotodrombrno.cz; a telefonním číslem AMD následující telefonní číslo: +420546123348. Smluvní strana je oprávněna smlouvou uvedenou poštovní adresu, e-mailovou adresu či telefonní číslo změnit jednostranným písemným prohlášením doručeným druhé smluvní straně. Vyžaduje-li smlouva písemnou formu úkonu, je tato zachována, není-li stanoveno jinak, rovněž při využití e-mailové komunikace z a na ve smlouvě uvedené e-mailové adresy. Není-li smlouvou uvedeno jinak, považuje se písemnost doručovaná elektronicky za doručenou dnem odeslání na příslušnou smlouvou uvedenou e-mailovou adresu.
8.5. Spotřebitel na sebe tímto výslovně a v souladu s ustanovením § 1765 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, bere nebezpečí změny okolností.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
9.1. Smlouva jakož i veškeré vztahy vzniklé na základě nebo v souvislosti se smlouvou se řídí českým právem.
9.2. V případě že dojde mezi AMD a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy uzavřené na základě těchto VOP, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určeného subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9.3. Veškeré případné spory vzniklé z právních vztahů založených smlouvou nebo v souvislosti s ní budou rozhodovány českými soudy podle českého práva. Pro případ sporu vzniklého z právního vztahu založeného smlouvou nebo v souvislosti s ní se spotřebitel a AMD dohodli na příslušnosti českých soudů, které budou spory rozhodovat podle českého procesního právního řádu.
9.4. Je-li některé ustanovení smlouvy neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, nezpůsobuje tato neplatnost nebo neúčinnost neplatnost či neúčinnost ostatních ustanovení, která je třeba vykládat a aplikovat s ohledem na smysl a účel smlouvy.
9.5. Jakékoliv změny či doplnění smlouvy je možno činit jen formou písemných dodatků.
9.6. Spotřebitel se s VOP seznámil a bezvýhradně s nimi souhlasí.
9.7. Spotřebitel se seznámil a bezvýhradně souhlasí s Návštěvním řádem Masarykova okruhu, který je zveřejněn na webové adrese: https://www.automotodrombrno.cz/pro-navstevniky/navstevni-rad/ a přijímá povinnosti pro něho z tohoto řádu vyplývající.
9.8. VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1.12.2025