ZMĚNA TERMÍNU: NIKDY NENÍ POZDĚ 9.10.2024 - ZLÍN

ZMĚNA:

Z technických důvodů se představení NIKDY NENÍ POZDĚ v plánovaném termínu 9.10.2024 od 19:00 hod. a v místě Malá scéna Zlín neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 13.1.2025. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.

 

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.

 

V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 12.6.2024.

 

Vracení vstupného

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)

a/ Elektronické vstupenky typu eTicket
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 

 

 


Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

Top