ZMĚNA: HAMLET - 12.5.2024 - NÁRODNÍ DIVADLO

ZMĚNA:

Z důvodu náhlé zdravotní indispozice jednoho z hlavních herců Národního divadla došlo dne 12.5.2024 ke změně představení. Místo plánovaného představení HAMLET bylo od 19:00 odehráno náhradní představení KYTICE.

Komu náhradní představení nevyhovovalo a inscenace se nezúčastnil, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 20.5.2024.

 

 

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:

-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):

a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):

-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu:

-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 


Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

Top