PŘESUNUTO: HAMLET - 23.1.2024 - Městské divadlo Prostějov

ZMĚNA:


Z důvodu nemoci v souboru se představení HAMLET v termínu 23.1.2024 a v místě Městské divadlo Prostějov, neuskutečnilo a bylo přesunuto na nový termín.

Nový termín: 20.06.2024 od 19:00hod.



Vstupenky zakoupené na původní termín zůstávají v platnosti. V případě nevyhovujícího termínu je možné vstupenky vrátit v místě zakoupení, a to pouze do 31.03.2024, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.

 

Děkujeme za pochopení.

 

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:

-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla  ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):

a/ Vyzvednutí na prodejním místě -vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny.  Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento  formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu eTicket -vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny.  Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento  formulář.

c) Sodexo -vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento  formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):

-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail:  sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu:

-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail:  rezervace@ticketportal.cz.


Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

Top