PŘESUNUTO: ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - ZÍTŘEJŠÍ PŘEDSTAVENÍ - TÝN NAD VLTAVOU 17.02.2023

ZMĚNA:

zítřejší představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA - TÝN NAD VLTAVOU 17.02.2023 muselo být z důvodu onemocnění v souboru PŘESUNUTO, NOVĚ: NEDĚLE 30.DUBNA 2023,
POZOR! PŘEDSTAVENÍ ZAČÍNÁ UŽ V 10:00!

Štístko a Poupěnka na ticketportal.cz

Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.

Pokud nemůžete náhradní termín akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.

Právě z důvodu rezervovaných sedadel můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 31. března 2023, po tomto datu se má za to, že jste náhradní termín akceptovali.

 

Jak požádat o vrácení vstupného?

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 

 

Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

 

Top