ZMĚNA: STEPAN GIGA- Golden Hits, 4.2.2023-BRNO, 5.2.2023-PRAHA

ZMĚNA:

koncerty STEPAN GIGA- Golden Hits se v plánovaných termínech 4.2.2023 od 20:00 v Brně a 5.2.2023 od 20:00 v Praze ze zdravotních důvodů neuskuteční a PŘESOUVAJÍ se.

Nové termíny jsou :

17.5.2023, Brno (stejné místo i čas)

18.5.2023, Praha (stejné místo i čas)

 

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.

 

Vyjádření pořadatele

S lítostí vám oznamujeme odložení koncertů Štěpána Gigy. 
Štěpán Petrovič  si přivodil zranění nohy, které si vyžádalo operaci a nyní potřebuje čas na rekonvalescenci. 
Všechny vstupenky zůstávají v platnosti.
Děkujeme za pochopení! 

Увага, важлива інформація!
Нам прикро повідомляти, але ми вимушені перенести концерти Степана Гіги.
У Степана Петровича відбулась операція, пов’язана з травмою ноги. Зараз артисту необхідний час на відновлення.
Усі квитки залишаються дійсними
Дякуємо за розуміння!
З повагою,
Степан Гіга

 

Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do: 28.2.2023.

 

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupenky zasílejte naskenované na email: reklamace@ticketportal.cz s číslem účtu pro vrácení platby.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: reklamace@ticketportal.cz

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: reklamace@ticketportal.cz

 

 



Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

 

Top