PŘESUNUTO: KÁJA A BAMBULÁČEK - PŘÍBRAM 04.02.2023

ZMĚNA:

představení Kája a Bambuláček plánované na 04.02.2023 v PŘÍBRAMI se z organizačních důvodů přesouvá, NOVĚ: SOBOTA 14. ŘÍJNA 2023, POZOR! JIŽ OD 10:00, místo konání se nemění.

Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.

 Pokud nemůžete nový termín využít, lze požádat o vrácení vstupného, nejpozději však 30. června 2023, po tomto datu se změna považuje z Vaší strany za akceptovanou.

 

Vracení vstupného

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto)

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 



Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

Top