ZMĚNA: CAVEMAN, 19.5.2022, BRNO

ZMĚNA:

Z provozních důvodů se představení CAVEMAN v plánovaném termínu 19.5.2022 od 19:30 a v místě Kulturní Středisko Omega, Brno neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 19.10.2022. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.

 

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.

 

Komu náhradní termín nevyhovuje, může nejpozději do 31.5.2022 žádat o vrácení vstupného.

 

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou
- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket
- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 



Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

 

 

Top