ZMĚNA:
Z provozních důvodů se představení CAVEMAN v plánovaném termínu 19.5.2022 od 19:30 a v místě Kulturní Středisko Omega, Brno neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 19.10.2022. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může nejpozději do 31.5.2022 žádat o vrácení vstupného.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal