ZMĚNA: ŠTÍSTKO A POUPĚNKA- BYLO NEBYLO, 27.3.2022, LIBEREC

ZMĚNA:

představení ŠTÍSTKO A POUPĚNKA, plánované v Liberci 27. března 2022 od 10:00 muselo být z organizačních důvodů ZRUŠENO

ZAKOUPENÉ VSTUPENKY PLATÍ NA NÁHRADNÍ TERMÍN 21.06.2022, 17:00

 

Pokud tuto změnu nemůžete akceptovat, můžete požádat o vrácení vstupného, nejpozději však do 30. 04. 2022.

 

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou
- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket
- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c) Sodexo- vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.

 

 


Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

 

Top