ZMĚNA: ŠTÍSTKO A POUPĚNKA- BYLO NEBYLO, 8.2.2022, CÍTOLIBY

ZMĚNA:

vzhledem k onemocnění v souboru se představení Štístko a Poupěnka - Bylo nebylo v plánovaném termínu 8.2.2022 od 17:00 hodin a v místě Dělnický dům, Cítoliby neuskuteční a PŘESOUVÁ se na nový termín 17.02.2022. Místo i čas začátku zůstává beze změny.

 

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na náhradní termín a není potřeba je vyměňovat.

 

V případě nevyhovujícího náhradního termínu je možné vstupenky vracet v místě zakoupení, nejpozději do 11.2.2022.

 

 

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla 
ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ Platba vstupenek po internetu

a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou
 - vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Naskenované vstupenky je třeba zaslat na e-mail: 
reklamace@ticketportal.cz.

b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento 
formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: 
eva.sulcova@ticketportal.cz.

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: 
rezervace@ticketportal.cz.

 

 

 

 

 

Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

 

 

Top