ZMĚNA:
vzhledem k onemocnění v souboru se představení Štístko a Poupěnka - Bylo nebylo v plánovaném termínu 8.2.2022 od 17:00 hodin a v místě Dělnický dům, Cítoliby neuskuteční a PŘESOUVÁ se na nový termín 17.02.2022. Místo i čas začátku zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na náhradní termín a není potřeba je vyměňovat.
V případě nevyhovujícího náhradního termínu je možné vstupenky vracet v místě zakoupení, nejpozději do 11.2.2022.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Naskenované vstupenky je třeba zaslat na e-mail: reklamace@ticketportal.cz.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal