Detail info
Close

PARTIČKA

PARTIČKA

Místo:

Vstupenky

Informace o akci

Zábavná improvizovaná show, kde nikdo dopředu netuší, co se bude dít. 
Těší se na Vás:

Michal Suchánek, Richard Genzer, Igor Chmela, Michal Novotný, Jakub Kohák,

Marian Čurko

 

Ticketportal garantuje pravost vstupenek
Na stránkách společnosti Ticketportal si vždy zakoupíte originální vstupenky.
Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje.

Změny a upozornění

ZMĚNA TERMÍNU KONÁNÍ: PARTIČKA 26.11.2018 – LITVÍNOV

ZMĚNA:

Z technických důvodů dochází ke změně termínu improvizační show PARTIČKA konající se dne 26.11.2018 v Citadele Litvínov. Show se uskuteční 29.11.2018 ve 20:00 hod.

 

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti bez nutnosti výměny.

V případě nevyhovujícího náhradního termínu je možné vstupenky vracet v místě zakoupení, nejpozději do 16.7.2018.

 

Vstupné se vrací:

1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla
ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.

2/ platba vstupenek po internetu

a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou – vstupné vrací centrální kancelář - Politických vězňů 15, Praha 1 – návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Vstupenky je třeba doručit ve fyzické podobě na tuto adresu.

b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket – vstupné vrací centrální kancelář - Politických vězňů 15, Praha 1 – návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Hometickety je třeba zaslat na email: reklamace@ticketportal.cz


3/ platba vstupenek přes benefity

vstupenky spolu s objednávkou je třeba doručit na adresu centrální kanceláře (Politických vězňů 15, Praha 1)

 

 

Za vzniklou situaci se omlouváme a děkujeme za pochopení

Reklamační oddělení TICKEPORTAL

 


Top