ZMĚNA: IMT SMILE a DESMOD 27. a 28.2.2014, U-klub Olomouc, Masters Of Rock Café Zlín | TICKETPORTAL vstupenky na dosah - divadlo, hudba, koncert, festival, muzikál, sport
|
0
Váš nákupní košík je prázdný

Pokud máte účet, přihlašte se.

Hledej
Teraz
Tyzden
Mesiac
3 mesiace
Rok
>>  ÚVODNÍ STRANA>>  ZMĚNY A ZRUŠENÍ>>  ZMĚNA: IMT SMILE a DESMOD 27. a 28.2.2014, U-klub Olomouc, Masters Of Rock Café Zlín

ZMĚNA: IMT SMILE a DESMOD 27. a 28.2.2014, U-klub Olomouc, Masters Of Rock Café Zlín

Přidané : 27.02.2014 10:19

ZMĚNA:
Ze zdravotních 
důvodů skupina IMT SMILE nevystoupí v rámci Společného turné skupin IMT SMILE a DESMOD v termínech 27.2.2014 od 18:00 hod. v místě U-klub, Šmeralova 12, Olomouc a 28.2.2014 od 18:00 hod. v místě Masters Of Rock Café, Tyršovo nábř. 5497, Zlín.
Skupinu DESMOD na těchto koncertech doplní v roli předkapely čeští IMODIUM.
  

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat. Zákazníkům, kterým změna programu nevyhovuje, je umožněno vrátit vstupné, a to pouze do 7.3.2014. O vrácení vstupného lze požádat v místě zakoupení=zaplacení po předložení platné vstupenky.

1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

vstupné vrací tentýž prodejce

2/ platba vstupenek po internetu

a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou – vstupné vrací centrální kancelář – Politických vězňů 15, Praha 1 – hotově nebo návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny, zašle-li zákazník vstupenky poštou na výše uvedenou adresu

b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací centrální kancelář – Politických vězňů 15, Praha 1 – hotově nebo návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny – vstupenky lze zaslat emailem na adresu reklamace@ticketportal.cz a připojit čestné prohlášení, že si zákazník nárokuje vstupné za předmětné vstupenky pouze jedenkrát

3/ platba vstupenek na dobírku

vstupné vrací centrální kancelář – Politických vězňů 15, Praha 1 – hotově nebo převodem na účet, který je nutné uvést do průvodního dopisu, zašle-li zákazník vstupenky poštou na výše uvedenou adresu

Za vzniklou situaci se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Reklamační oddělení TICKETPORTAL