ČKD | TICKETPORTAL vstupenky na dosah - divadlo, hudba, koncert, festival, muzikál, sport
|
0
Váš nákupní košík je prázdný

Pokud máte účet, přihlašte se.

Hledej
Teraz
Tyzden
Mesiac
3 mesiace
Rok
>>  ÚVODNÍ STRANA>>  >>  ČKD

ČKD

Přidané : 02.07.2013 12:49

1 / Potřebuji k lístkům i doklad o zaplacení, víte mi ho vystavit?

V případě, že potřebujete kromě vstupenek, které jsou daňovým dokladem, i jiné potvrzení, umíme Vám vystavit platební předpis. O potvrzení je nezbytné požádat ještě před zaplacením vstupenek a potvrzení je možné vystavit jen na centrále Ticketportal, Politických vězňů 15, Praha 1. Kontaktovat nás můžete na objednavky@ticketportal.cz k nebo telefonicky na 224 091 439. Dodatečně, již po zakoupení vstupenek, takové potvrzení nedá vystavit.

2 / Jak si vytiskneme HomeTicket?

Před vytištěním HomeTicketu doporučujeme zkontrolovat postup a nastavení tisku vstupenek https://www.ticketportal.cz/hometicket.aspx.

3 / uhradili jsme si vstupenky přes internet, ale stále je máme v části "Můj Ticketportal" jako nezaplacené?

Proces úhrady nebyl ukončen korektně. Můžete nás kontaktovat na adrese help@ticketportal.cz nebo telefonicky na 224 091 437. Vaši platbu dáme ověřit do banky a následně Vás budeme kontaktovat.

4 / Co znamená, když se na stránce zobrazuje "Dočasně se neprodává"?

Momentálně nejsou k dispozici žádné volné vstupenky. Kapacita vstupenek se může buď navýšit, pokud to možnosti dovolují, nebo se mohou uvolnit zarezervované vstupenky. Třeba průběžně sledovat stránku jestli se vstupenky neuvolní.

5 / Zapomněl jsem své přihlašovací údaje a když se registruji nanovo, tak mám oznámení, že mailová adresa již byla použita. Umíte mi pomoci?

Stačí, když nám pošlete email na help@ticketportal.cz, ve kterém uvedete emailovou adresu, kterou jste zadávali při registraci. Na základě zaslaného údaje Vám umíme zjistit Vaše přihlašovací jméno, kterým si umíte vygenerovat nové heslo v části "Zapomenuté heslo". Po přihlášení se doporučujeme heslo změnit v části "Změna údajů".

6 / Rezervovali jsme si (nebo zakoupili) vstupenky na představení, kde si je můžeme vyzvednout?

Vstupenky si můžete vyzvednout na našich prodejních místech, které jsou po celé České republice. Propojení umožňuje vyzvednutí rezervace na některé akce i v zahraniční síti Ticketportal. Seznam najdete na naší stránce v části "Prodejní místa", kde si můžete ověřit, zda se na Vámi vybraném prodejním místě se dají Vaše vstupenky vyzvednout.

7 / Je možné si vstupenky na české představení zakoupit nebo vyzvednout mimo ČR?

Ano, propojení umožňuje zakoupit nebo vyzvednout zarezervované vstupenky i na Slovensku, v Polsku a Maďarsku.
8 / Máme zájem o lístky na představení, které se koná v O2 Aréně v Praze, kde si je můžeme zakoupit?

Všechny akce, které se konají v O2 aréně v Praze se dají zakoupit pouze přímo v České republice. Přes stránky českého Ticketportalu si můžete udělat rezervaci. Platnost bývá 24 hodin. Zaplatit lze pouze na vybraných prodejních místech v České republice.

9 / Koupila jsem si vstupenky na představení, ale už o vstupenky nemám zájem (např. z osobních důvodů). Kde a jak je mohu vrátit?

Vstupenky se dají vrátit pouze v případech, že událost byla zrušena nebo změněna. V případě ukončení prodeje Vaše odstoupení od smlouvy postoupíme Pořadateli. V jiném případě, bohužel vrácení vstupenek do prodeje nebo vrácení vstupného není možné.

10 / Proč za zrušené nebo změněno představení nemohu vrátit vstupenky na kterémkoliv prodejním místě, vždyť je to všechno Ticketportal a jste propojeni?

Vstupenky se dají vrátit pouze na prodejním místě, kde byly zakoupeny, pokud pokyny neurčují jinak. Výjimkou je online platba tj. při platbě přes internet, jejíž vrácení je možné pouze na pobočce Ticketportalu, Politických vězňů 15, Praha 1, případně písemnou žádostí na reklamace@ticketportal.cz.
Prodejní místa jsou samostatné právní subjekty, které jsou se společností Ticketportal CZ ve smluvním vztahu tj. provizní partnery, a jejich zřizovatelem není Ticketportal CZ.

11 / Chci si uplatnit slevu na představení, ale přes internet mi to nejde?

Informace o slevách se snažíme uveřejňovat na našich stránkách Ticketportalu pro jednotlivá představení. Slevy, které se nedají uplatnit přímo u online platby, mohou jít uplatnit na prodejních místech, kde doporučujeme předem upozornit prodejce, že máte zájem o uplatnění slevy.

12 / Chci si vyzvednout již zaplacené vstupenky, ale nemám ověřovací kód, co mám dělat?

Ověřovací kód si můžete nanovo zadat, po přihlášení se na stránky Ticketportalu. V detailu uhrazené rezervace klikněte na "Změň ověřovací kód". Po zadání ověřovacího kódu si můžete vstupenky vyzvednout na prodejním místě. Prodejní místo bude od Vás vyžadovat variabilní symbol a ověřovací kód.
Jen jeden údaj k vyzvednutí uhrazených vstupenek nestačí.

13 / Platnost rezervace mám do 01.01.2012 23:59:59. To znamená, že ještě 01.01. je platná?

Platnost rezervace bude ukončena o půl noci z 01.01.2012 na 02.01.2012, pokud pokyny pořadatele neurčí jinak. To znamená, že dne 01.01. ještě bude možné vyzvednout si rezervaci na prodejních místech nebo zaplatit ji online přes internet.

14 / Nejdou mi rezervovat vstupenky na akci. Nikde při označených vstupenkách nemám tlačítko Rezervovat, jen odznačit místa a koupit online přes internet?

Pokud jste přihlášeni a po označení míst nemáte tlačítko "Rezervovat", tak se již na Vámi vybranou akci nedají vstupenky rezervovat. Je možná už jen online platba přes internet nebo zakoupení vstupenek bez rezervace, na některém z našich prodejních míst.

15 / Byli jsme na akci, která byla zrušena, a nikdo nám nedal vědět o zrušení, ani na místě konání nebyla žádná informace o zrušení, proč?
V případě zrušení nebo změny představení informujeme klienty, na kterých jsme při takovém akcí měli kontakt. Pokud byste do budoucna chtěli být informován o takových změnách, doporučujeme Vám při registraci vyplňovat a pravdivě uvádět emailový kontakt, případně telefonní kontakt. Za informace o zrušení, popřípadě změně akce na místě konání odpovídá pořadatel. Ticketportal neodpovídá za průběh a organizaci samotného akce. Na základě smluvního vztahu o zprostředkování s pořadatelem zajistí prodej vstupenek.

16 / Uhradil jsem si vstupenky přes internet a dal jsem si je zaslat poštou, ale nikde mě nevyzvalo na zadání adresy, musí to jít jen na adresu z registrace?

Vstupenky se posílají na adresu uvedenou v registraci. V případě, pokud nejste registrován a zvolíte si doručení poštou, jste vyzván k zadání poštovní adresy, kam Vám vstupenky budou zaslány. Vstupenky zasíláme následující pracovní den po úhradě, případně v průběhu několika dní. Na základě písemné žádosti, bezprostředně po úhradě, na email help@ticketportal.cz budeme změnu adresy akceptovat. Poprosíme Vás v písemné žádosti uvést číslo rezervace nebo variabilní symbol, abychom to mohli co nejdříve vyhledat.

17 / Mohu u Vás platit i dárkovými poukázkami?

Seznam prodejních míst, které akceptují poukázku naleznete zde: https://www.ticketportal.cz/selling_places.aspx#-1

18 / Omylem jsem vyhodil / poškodil zakoupené vstupenky, můžete mi vystavit nového?

Při vstupenkách, které byly ztraceny (zničeny, vyprané, ukradené nebo jinak poškozené), pokud dokážeme přesně identifikovat majitele vstupenky, je možné po dohodě s pořadatelem za poplatek vystavit DUPLIKÁT, případně potvrzení o zakoupení konkrétního místa. Přesně identifikovat majitele vstupenky dokážeme v případě, pokud jste si vstupenky zarezervovali nebo online zaplatili. Kontaktujte nás na emailové adrese help@ticketportal.cz nebo telefonicky na 224 091 439.

19 / Rezervoval jsem si lístky na akci, ale nechci všechny, dá se to zrušit?

Pokud máte v rezervaci více vstupenek, než opravdu chcete, stačí, když na prodejním místě upozorníte prodejce, že z Vaší rezervace si vezmete jen Vámi zvolený počet lístků. Nezaplacené a nevyzvednuté vstupenky po datu platnosti rezervace budou automaticky uvolněny do prodeje.
Pokud si chcete dané vstupenky hradit přes internet, umíme Vám zrušit místa z rezervace i na tel. čísle 224 091 439 nebo na mail. adrese help@ticketportal.cz.