NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY (FAQ) | TICKETPORTAL vstupenky na dosah - divadlo, hudba, koncert, festival, muzikál, sport
|
0
Váš nákupní košík je prázdný

Pokud máte účet, přihlašte se.

Hledej
Teraz
Tyzden
Mesiac
3 mesiace
Rok
>>  ÚVODNÍ STRANA>>  >>  NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY (FAQ)

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY (FAQ)

Přidané : 19.08.2016 00:00

Pro zobrazení odpovědi klikněte prosím na níže uvedený dotaz.

1 / Zapomněl jsem své přihlašovací údaje. Co teď?

2 / Co znamená, když je u konkrétní akce napsáno „V síti Ticketportal nyní vyprodáno“?

3 / Mám zájem o zarezervování či zakoupení vstupenek na Vašich stránkách, ale v košíku nejsou tlačítka „rezervovat“ ani „zakoupit“ aktivní a vyskakuje mi hláška „Možnost rezervace byla ukončena“. Je možné vstupenky na danou událost zakoupit?

4 / Jsem přihlášen/a pod svým účtem na TICKETPORTAL, ale nedaří se mi rezervovat větší počet vstupenek. Co s tím?

5 / Mám zájem o nákup vstupenek na fakturu. Zaměstnavatel mi vstupenky proplatí z FKSP. Jak postupovat?

6 / Rezervovali (zakoupili) jsme si vstupenky na představení. Kde si je můžeme vyzvednout?

7 / Mohu si vstupenky na slovenské akce zakoupit či vyzvednout v České republice?   

8 / Chci uplatnit slevu na představení, ale nejde mi na internetu nastavit. Co s tím? 

9 / Platnost rezervace mám do 1.1.2016 23:59:59. Mohu si ji 1.1. ještě vyzvednout?

10 / Chtěl bych platit poukázkami, které mi poskytuje zaměstnavatel. Je to možné?

11 / Chtěl/a bych uhradit vstupenky pomocí benefitů (Benefity Plus, Benefity a.s., Gallery Beta). Je to možné, a jakým způsobem tak mohu učinit?

12 / Nepovedla se mi platba přes internet. Mohu platbu zaslat převodem na účet, který máte uvedený na webových stránkách a jako variabilní symbol platby uvést číslo rezervace?

13 / Uhradili jsme vstupenky online, ale stále se nám v sekci „Můj Ticketportal" jeví jako neuhrazené. Jak postupovat?

14 / Zakoupil/a jsem na Vašich stránkách vstupenky a nyní je nemohu v historii objednávek dohledat. Registraci mám i na slovenské (či jiné) verzi stránek. Je možné vstupenky dohledat?

15 / Chci si vyzvednout již zaplacené vstupenky, ale nemám ověřovací kód. Co mám dělat?

16 / Kde najdu a jak si vytisknu HOMEticket?

17 / Zaplatili jsme si vstupenky přes internet a zvolili doručení poštou. Nebyli jsme však vyzváni k zadání adresy. Vstupenky tedy budou doručeny na adresu z registrace?

18 / Vstupenky mám již delší dobu uhrazené a zvolil/a jsem způsob doručení poštou. Stále mi však nedorazily. Kde je problém?

19 / Potřebuji k zakoupeným vstupenkám i daňový doklad. Můžete mi jej vystavit?

20 / Koupil/a jsem si přes vás vstupenky na představení, ale bohužel se ho nebudu moci zúčastnit (např. z osobních důvodů). Kde a jak je mohu vrátit?

21 / Zakoupil jsem u Vás vstupenky a nemohu je nikde najít, případně mi byly odcizeny. Jak mohu postupovat, abych se akci mohl zúčastnit?

22 / Zakoupili jsme vstupenky na představení a na místě se dozvěděli, že je zrušené. Nikdo nás o zrušení neinformoval. Proč?

23 / Kde mohu vrátit vstupenky, pokud je představení zrušené nebo bylo změněno datum jeho konání?

24 / Mám jiný problém s objednávkou, prosbu a nevím, kam se obrátit. Můžete mi poradit?