ZMĚNA: 8.12.2013 KD Hronovická - NEÚČAST JANA NEDVĚDA

Kulturní centrum Pardubice

nám. Republiky 1

530 02 Pardubice

www.kcpardubice.cz

Pardubice 23. 8. 2013

 

Tisková zpráva

Jan Nedvěd v prosinci na Hronovickou nepřijede, o Františka však nepřijdete!

 

Dne 8. 12. 2013 jsme měli přivítat v KD Hronovická bratry Nedvědy. Bohužel pořadatel obdržel zprávu, že se Jan Nedvěd plánovaného koncertu v Pardubicích nemůže zúčastnit. Koncert Františka Nedvěda se však v avizovaném termínu konat bude. Z tohoto důvodu poskytne Kulturní centrum slevu vstupného a nabízí rovněž možnost již zakoupené vstupenky vrátit.

Z důvodu neúčasti Jana Nedvěda na prosincovém koncertu poskytne Kulturní centrum Pardubice slevu vstupného, a to následovně: 1. – 10. řada - cena vstupenky 375 Kč, ostatní vstupenky 320 Kč.

Pořadatel koncertu rovněž vyhlašuje počínaje dnem 26. 8. 2013 40denní lhůtu na možnost vrácení již zakoupené vstupenky. Zájemci mohou vstupenky vracet v místě jejich zakoupení do 4. 10. 2013. V případě nevyužití výše zmíněné nabídky se má za to, že klient bere na vědomí neúčast jednoho z účinkujících (Jana Nedvěda) na koncertě a je se změnou srozuměn. Reklamace se vztahuje na vstupenky zakoupené do 25. 8. 2013.

 

Případné dotazy směřujte na email hronovicka@kcpardubice.cz.

Děkujeme za pochopení.

 

 

Kontakt:

Kulturní centrum Pardubice

Bc. Petra Klasovitá

produkční

produkce@kcpardubice.cz

tel. 730 573 909

PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ VSTUPNÉHO ZA VSTUPENKY ZAKOUPENÉ PROSTŘEDNICTVÍM SÍTĚ TICKETPORTAL:

Vstupné se vrací v místě zakoupení=zaplacení vstupenek.

V případě, že si zákazník zakoupil vstupenku prostřednictvím internetu – CardPay – musí originál vstupenky vrátit přímo na centrále Ticketportal, Politických vězňů 15, Praha 1, 110 00, anebo ji zaslat poštou na tutéž adresu.
V případě vstupenek vytištěných formou HOMEticket je potřeba současně zaslat či na místě vyplnit i čestné prohlášení, že si zákazník nárokuje vrácení peněz za předmětné představení jen jednou.

Při vracení vstupenek vytištěných formou HOMEticket je možné kontaktovat centrálu sítě Ticketportal i na e-mailové adrese: reklamace@ticketportal.cz.

Vstupné je v případě nákupu vstupenek po internetu vraceno na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny.

V případě vstupenek obdržených na dobírku, musí zákazník vrátit originál vstupenky osobně či poštou též na adresu centrály, do průvodního dopisu je však potřeba napsat číslo účtu, na který bude vstupné zasláno zpět.

 

Top