Vážení zákazníci,
představení světového muzikálu FANTOM OPERY plánovaná v pražské GOJA Music Hall na prosinec 2021 a leden 2022 musela být bohužel PŘESUNUTA.
Nové termíny naleznete na FANTOM OPERY NA TICKETPORTAL.CZ
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a nevyměňují se.
Pokud Vám nový termín nevyhovuje, lze požádat o vrácení vstupného, nejpozději však 31. LEDNA 2022.
Vracení vstupného:
Vstupenky zakoupené na internetu - HOMEtickets: prostřednictvím refundačního formuláře
Vstupenky zakoupené na prodejním místě: vstupné vrátí totožné prodejní místo, je třeba odevzdat vstupenku.
Team Ticketportal.cz
"Vážení příznivci našeho divadla,
z důvodu zhoršení epidemiologické situace a zrychleného šíření covidové nákazy, jsme nuceni termíny muzikálu Fantom opery přesunout na jarní termíny. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.
Zachovejte nám přízeň!
Vaše GOJA, agentura Gott-Janeček"
Původní termín | NOVÝ TERMÍN |
04.12.2021 14h sobota | 19.03.2022 14h sobota |
04.12.2021 19h sobota | 19.03.2022 19h sobota |
05.12.2021 14h neděle | 20.03.2022 14h neděle |
11.12.2021 14h sobota | 26.03.2022 14h sobota |
11.12.2021 19h sobota | 26.03.2022 19h sobota |
12.12.2021 14h neděle | 27.03.2022 14h neděle |
17.12.2021 19h pátek | 01.04.2022 19h pátek |
18.12.2021 14h sobota | 02.04.2022 14h sobota |
18.12.2021 19h sobota | 02.04.2022 19h sobota |
15.01.2022 14h sobota | 09.04.2022 14h sobota |
15.01.2022 19h sobota | 09.04.2022 19h sobota |
16.01.2022 14h neděle | 10.04.2022 14h neděle |
Kompletní informace k vrácení vstupného:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Naskenované vstupenky je třeba zaslat na e-mail: reklamace@ticketportal.cz.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal