Datum: | 18. července 2020 |
Místo: |
ZRUŠENO
Více informací v sekci změny a zrušení.Info září 2020:
Z důvodu přetrvávajících omezení kvůli pandemii covid-19 se koncert Postmodern Jukebox ani v plánovaném náhradním termínu neodehraje. Zakoupené vstupenky je možné refundovat od 15. 10. 2020 přímo v místě jejich nákupu.
Info květen 2020:
Mimořádným opatřením ministerstva zdravotnictví č. j.: MZDR 20588/2020-2/MIN/KAN ze dne 19. 5. 2020 byly mimo jiné zakázány hudební a další umělecká představení s účastí nad 300 osob a to s účinností od 25. 5. 2020 do odvolání. S ohledem na toto mimořádné opatření jsme nuceni zrušit plánovaný koncert Postmodern Jukebox 18.7.2020 na zámku Sychrov.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín v roce 2021, který oznámíme v nejbližším možném termínu.
ZRUŠENO:
Z důvodu přetrvávajících omezení kvůli pandemii covid-19 se koncert skupiny Postmodern Jukebox ani v plánovaném náhradním termínu neodehraje.Akce se tedy v původním termínu 18. 7. 2020 od 20:00 hodin a místě Státní zámek Sychrov bez náhrady ruší. Zakoupené vstupenky je možné vracet od 15. 10. 2020 v místě zakoupení.
Vstupné se vrací od 15. 10. 2020 následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu
a/ Vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce.
b/ Elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce.
3/ Platba vstupenek přes benefity
Naskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na e-mail: reklamace@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Za vzniklou situaci se omlouváme a děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL